Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi

Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 700, 900 & S/V90 => Aiheen aloitti: jake74 - 16.01.2011, 17:10:17

Otsikko: automaattilaatikolla olevan auton dynottaminen
Kirjoitti: jake74 - 16.01.2011, 17:10:17
kaverilla on automaattilaatikolla oleva volvo. en muista oliko 700 vai 900 sarjalaista. sitä pitäs nyt ajaa rullilla ni miten tuon laatikon sais lukittuu ettei vaihda pienempää vaihetta kaasua painattaesa pohjaan?
Otsikko: Vs: automaattilaatikolla olevan auton dynottaminen
Kirjoitti: Ari E - 16.01.2011, 17:49:08
kaverilla on automaattilaatikolla oleva volvo. en muista oliko 700 vai 900 sarjalaista. sitä pitäs nyt ajaa rullilla ni miten tuon laatikon sais lukittuu ettei vaihda pienempää vaihetta kaasua painattaesa pohjaan?
kick down katkaisijan johto vaan irti kaasupolkimesta(tai missä se nyt noissa onkaan)
Otsikko: Vs: automaattilaatikolla olevan auton dynottaminen
Kirjoitti: The moose - 16.01.2011, 17:52:26
kick down vaijeri irti siitä rullasta jossa kaasuvaijerikin.

kannattaa kysyä mittauksen tekijältä et onko siitä hyötyä? jos siinä on AW loota saa 3. vaihteen lukittua. voip olla että turbiini luistaa liikaa mitatessa kun 4.ja lukko on siellä turbiinin sisällä.                3. vaihteen välitys = 1/1
Otsikko: Vs: automaattilaatikolla olevan auton dynottaminen
Kirjoitti: The moose - 16.01.2011, 18:00:39
ja lisähuomautus.. ajaessa 3. lukittuna loota lopettaa pienemmälle vaihtamisen 120 kmh jälkeen. mut voit toki ottaa sen vaijerin irti ja ajella 3. lukittuna.