Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 700, 900 & S/V90 => Aiheen aloitti: InlineFour - 16.01.2011, 17:15:28
-
-
-
Scan techiähän ne, kyllä siinä aika paljon roinaa on mulla tuli pahvi merkkiä goetze taitaa sekin olla sattuman kauppaa..
-
Älä laita motonetin stefoja mihinkään mualle kun roskikseen. Kansipaffi muistaakseni b230k koneesta löytyi yleensä elring tai muu merkkitiiviste, jotenka ne on jees, mut koko sarjassa ei ole montakaan hyvää osaa. Hae venakopan tiiviste ja merkkipaffi motonetista, stefa volvolta ja loppujahan ei normitouhussa tarttekaan vaihtaa, ota vaan suks vittuhun ne paininkuppien alla olevat vaimenninkumien jäänteet.
-
Asia selvä. Eli jätetään tuo setti ostamati.
-
Älä laita motonetin stefoja mihinkään mualle kun roskikseen. Kansipaffi muistaakseni b230k koneesta löytyi yleensä elring tai muu merkkitiiviste, jotenka ne on jees, mut koko sarjassa ei ole montakaan hyvää osaa. Hae venakopan tiiviste ja merkkipaffi motonetista, stefa volvolta ja loppujahan ei normitouhussa tarttekaan vaihtaa, ota vaan suks vittuhun ne paininkuppien alla olevat vaimenninkumien jäänteet.
Nonni, oot sitte säkin todennu tuon parhaaks... :o
-
Sellainen kysymys että tekeekö nuilla motonetin yläpään tiivistesarjoilla mitään,
onko kellään kokemuksia?
Tuote nro.27-1865
Ja mitkä tiivisteet siinä tarkalleen ottaen tulee, ihan kaikkiko?
Onko ne mitoissaan, ja sellaisia ettei ala 10tkm jälkeen jo kusemaan ohi?
Ja tuo kansipahvi, minkä merkkinen mahtaa olla?
Ensi viikonloppuna pitäisi saada kansi nostettua takaisin paikoilleen.
Kiitoksia.
Viime viikolla ostin tuon Espoon Motonetistä ja se, joka lähti mukaan, oli Elring. Satsi voi olla kenen vaan, joten postimyynnitse en ostaisi.
-
Käypää osaa se motonetin sarja sisältää. Samaa tavaraa saa kouraansa oman kylän varaosaliikkeestä tai merkkiliikkeestä.
Monet koneet kasannut motonetin tiivisteillä ja yksikään ei ole kastellyt kylkiään. Elringingin tai Victor Reinzin kansipahvi on tullut, stefat on olleet yleensä Payen -merkkisiä. Yläpään sarjaan kuuluu: kansipahvi, venttiilikopan tiivistee, nokan stefa, imu- ja pakosajan tiivisteet, vesipumpun tiivisteet, ohjurin kumit ja termostaattikotelon tiiviste. Siniseltä sain kerran jonkun jesus kansipahvin, kesti se kireässä vaparissa kerran käyntiin laittaa, oli se sentään vähän kalliimpi kuin varaosaliikkeen Victor Reinz >:( ja nokan stefa oli joku mate in north korea kovamuovimalli, vanha puolimiljoona ajettu oli parempi.
-
Käypää osaa se motonetin sarja sisältää. Samaa tavaraa saa kouraansa oman kylän varaosaliikkeestä tai merkkiliikkeestä.
Monet koneet kasannut motonetin tiivisteillä ja yksikään ei ole kastellyt kylkiään. Elringingin tai Victor Reinzin kansipahvi on tullut, stefat on olleet yleensä Payen -merkkisiä. Yläpään sarjaan kuuluu: kansipahvi, venttiilikopan tiivistee, nokan stefa, imu- ja pakosajan tiivisteet, vesipumpun tiivisteet, ohjurin kumit ja termostaattikotelon tiiviste. Siniseltä sain kerran jonkun jesus kansipahvin, kesti se kireässä vaparissa kerran käyntiin laittaa, oli se sentään vähän kalliimpi kuin varaosaliikkeen Victor Reinz >:( ja nokan stefa oli joku mate in north korea kovamuovimalli, vanha puolimiljoona ajettu oli parempi.
Ostin mätänetistä tiivistesetin, mutta yksi pakosarjan tiivisteistä on erilainen. Mihin sylinteriin se kuuluu? ;)
(http://img196.imageshack.us/img196/8250/mtpako.jpg)
-
Ostin mätänetistä tiivistesetin, mutta yksi pakosarjan tiivisteistä on erilainen. Mihin sylinteriin se kuuluu? ;)
Nuo kolme muuta vaikuttaa ihmeellisille. Nuo on jotain metallivahvisteista tiivistematskua, josta on vain leikattu tuon muotoiset palaset? Mitenkäs ovat kestäneet?
-
Ne on pöydällä vielä. Ehkä loppuviikosta paikalleen.