Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 700, 900 & S/V90 => Aiheen aloitti: Antza - 03.04.2012, 15:42:14
-
Moro,
Mistäs lähtisi asiaa vatuloimaan?
Kuljettajan puoli "roikkuu" alempana kuin vänkärin. Siis takapää.
Juuri laitetut uudet iskarit BilsteinB8 ja vuoden ikäiset kuormajouset. Ovat paikallaan (tsekkasin).
Antza
-
Jos perä on lintassa tasamaalla ja tasaisesti kuormattuna, niin tulisi mieleen tarkistaa ettei jousen yläpää ole uponnut korin sisään. Jollakin oli joskus käynyt näin.
Tai sit niistä juuri laitetuista iskareista toinen kantaa.
-
Ei kai -98 mallissa vielä oo runko ruostunut? ;) Kato ettei etupäässä ole mitään pettänyt, sehän pudottaa myös takakulmaa, tai lähinnä nostaa vastakkaisen puolen takakulmaa..
Mittaa vaikka tasaisella renkaan ja kaaren väli kummaltakin puolen.
-
Ei kai -98 mallissa vielä oo runko ruostunut? ;)
Kuitenkin 14 vuotta vanha vekotin jo, olosuhteista riippuen lahovikaakin voi jo olla.
-
Kiitos ajatukisista, pääsiäisprojektina puran joka kulman vuoron perään, eiköhän se suoristu :pomo:
Pääsiäisen riemua ;)
-
Kaikki rakenteet ovat ehjää ja kunnossa.
Ei edes ruosteessa. on vaan 3 cm alempana kuin vänkärin puoli.
Voiko 2 kk sitten asennettu uusi B8 antaa periksi??
Antza
-
Kaikki rakenteet ovat ehjää ja kunnossa.
Ei edes ruosteessa. on vaan 3 cm alempana kuin vänkärin puoli.
Voiko 2 kk sitten asennettu uusi B8 antaa periksi??
Mites etupään korkeusero vasen/oikea? Isompi vai pienempi kuin takana?
Tuli mieleen että bensatankkihan on kuskin puolella, sille ei taida olla kompensoivaa painoa toisella puolella. Jos tankki täynnä puntaroi auton asentoa niin identtisillä alustan osillahan kuskin puoli on silloin painuksissa, ja nimenomaan takaa enemmän kuin edestä.
-
Ota iskarit irti ja mittaat sitten.