Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => S/V40 96-04 => Aiheen aloitti: ele1 - 09.04.2012, 20:35:09
-
Hei ! On V40 1.9d -97 , jolla mitarissa n. 420000 km . Moottori ottaa itsekseen kierroksia lämpimänä sekä joutokäynnillä , että ajettassa tasakaasulla ! Moottorin ryntäys kestää muutaman sekunnin kerrallaan ja kierrokset nousee 2-2500r/min , samalla moottorin käyntiääni muuttuu erittäin rumaksi ! Kone toimii muuten normaalisti ja käynnistyy erittäin hyvin , sekä kylmänä , että lämpimänä !
-
Tunnistinsuutin/anturi taikka ennakonsäädin sökö.
Itellä oli samat oireet kun oli tuo suutin rikki.
Uus maksaa n.250€ kpl
-
Hei ! Minkänäköinen osa tämä tunnistinsuutin on ja missä se sijaitsee ?
-
Hei ! Minkänäköinen osa tämä tunnistinsuutin on ja missä se sijaitsee ?
4 sylinterin polttoainesuutin. Edestäpäin katsottuna oikeanreunimmainen.
-
onko löytynyt vika? itellä samanlaisia oireita v40 1,9d 85kw -01 ja millä saa luettua moottorin vikakoodeja testasin autel:in lukijaa niin ei saanut kuin abs ja srs vikakoodit luettua ei vissiin tukenut dieseliä..
-
onko löytynyt vika? itellä samanlaisia oireita v40 1,9d 85kw -01 ja millä saa luettua moottorin vikakoodeja testasin autel:in lukijaa niin ei saanut kuin abs ja srs vikakoodit luettua ei vissiin tukenut dieseliä..
sulla on jo commonrailikone eli ongelmat on jossain toisaalla.
Boschin testerillä vissiin pääsee jo tuohon kiinni. ryntäilyyn en osaa mitään arviota laittaa ei ole omakohtaista kokemusta
-
sulla on jo commonrailikone eli ongelmat on jossain toisaalla.
No osaako joku sanoa sitten mistäpäin kannattaisi lähteä hakemaa vikaa..
Oisko jollain tietoa millä kaapelilla / ohjelmistolla tästä dieselistä saisi vikakoodit ulos?