Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 700, 900 & S/V90 => Aiheen aloitti: twin - 10.04.2012, 14:29:06
-
Eli onko mitään merkitystä minkälaiset laittaa? Ajattelin ihan perus 8.8 pulttela ja lukkoprikkoja...
-
Lienevät alunperin kuparimuttereita. Hain siniseltä samanlaiset tilalle kun ajattelin että aukeavat paremmin myöhemmin jos tarvii avata vielä. ( joku viisaampi voisi kertoa paremmin)
-
Tossa ei ollut muttereita mut pultit oli jotain erikois materiaalia kun ei edes kipinöinyt kun joutu kannat laikkaamaan...
-
Kone on mulla 230 fk-96 ja siinä tuo on kolmella pinnapultilla ja kuparimuttereilla. Muista en tiedä?
-
mulla 230ft ja tossa oli ihan pulteilla pakosarjan "läpi"...
-
Sorry,sorry. Ei pitäisi meikäläisen mutuilla täällä. Kävin kattelemassa ja turbon ja pakosarjan välinen kiinnitys on neljällä mutterilla. Turbon ja downpipen liitos niillä kolmella. En enää kommentoikaan tähän mitään jatkossa. Parempi antaa tositietäjien jatkaa.
-
:) Sattuuhan näitä...
-
8.8 pultit eivät ainakaa meikäläisen pirssissä kestäneet, joten kävin pulttiliikkeestä 10.9 pultit ja johan rupes pitämään, itse tosin heftasin pienet pellinpalaset pakosarjan sisälle, jotka estävät pulttien löystymisen, siellähän on alunperin semmoset peltilevylukot ja pultitkin taisivat jollain tähtikannalla.
-
Muttereista puheenollen, itse en käytä enää missään pakosarjoissa tai laipoissa kuin kuparisia. Ihan jonninverran helpompi aukaista kuin umpiruostuneet/palaneet, eikä lähde pinnapultitkaan niin herkästi pyörimään mukana.