Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi

Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 700, 900 & S/V90 => Aiheen aloitti: vippe - 18.04.2012, 09:26:49

Otsikko: varmistuksia m90 liittyen
Kirjoitti: vippe - 18.04.2012, 09:26:49
haulla löytyneet aiheet sai päätä vaan enemmän pyörälle  :idiot2: joten pistetään uutta.

joo eli pitäs vissiinki miettiä mitä tuommose m90 laittoon tarvis. saa suositella mitä rojua hommailla.

auto on 940 b230ft kotoa löytyy m47(hajonnu),m46(huonokuntonen)

tällä hetkellä katellu:

laatikko (jossa keppiteline ja keppi paikallaan) joka otettu b230ft/fk koneen perästä.
laatikon kannake(sopiiko joku muu kuin m90:ssä kiinni ollut?)
kardaani (sopiiko joku muu kuin m90:n perässä ollut?)

auki siis on kytkin ja vauhtipyörä. vauhtipyörä tietysti "yksöismassainen" ja kytkin sais olla inhimilliseen ajoon, mutta sais kestää tulevaisuuden tarpeet.
vaihtoehto sais sopia insinööriopiskelijan kukkaroon  :P

Kiitos etukäteen ehdotuksista.
Otsikko: Vs: varmistuksia m90 liittyen
Kirjoitti: Dartteri - 20.04.2012, 09:45:29
Kytkimistä en juuri mitään tietä (tomaattimiehiä) mutta näistä muista:

- Vain ysikympin kartaani sopii. Voihan noita veistellä, mutta tärinättömään lopputulokseen pääsee helpoiten oikealla kartaanilla.

- Laatikon kannakkeessa osuit myös oikeaan, ymmärrykseni mukaan siinäkin menee vain ysikymppiin tarkoitettu.

- Keppitelineet ja kumppanit askin mukana, mitään johtosarjojahan tähän ei kuulu kuten nelikutoseen.

- Vauhtipyörästä: Eikös tehtaalta ysikympit oo lähteneet kaksoismassapyörän kanssa ja jousittamattaomalla levyllä? Joku värinänvaimennus koneen ja askin välissä olisi syytä olla, joten katso sitten ainakin, että kytkinlevyysi tulee jouset.