Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Viritys => Mekaaninen moottorin viritys => Aiheen aloitti: Jaska_a@hotmail.fi - 28.04.2012, 14:35:45
-
Niin, onko ollut kellään käytössä moista kg2t nokkaa?
Ajattelin vaan, että mitenhän sopii katuautoon, kun mulla olis nokalle vaatimustasoa, eli olisi ihan ok, jos autossa olisi tyhjäkäynti. :D
Vetoalue sais olla koht.kokoisella turbolla (3-3500)-(6-7000)rpm. Kansi on hyvä.
Meinaan vaan, että istuuko tuo nokka noihin kriteereihin. Eli onko kenelläkään ollut käytössä.
Kohtuu hinnallahan noita myyvät, taisi olla 2700 kruunua.
-
Saat laadukkaamman samaan hintaan, kun tilaat Kylmäkosken erikoismoottori Oy:stä. Tekee uudesta aihiosta just sun tarpeisiin sopivan.
-
Ainut on sitten jälleenmyyntiarvo, jonka epäilen kg:ssä olevan isompi.
Vaikkakaan halpojahan nuo kyllä on.
Tonne kylmäkosken miehelle pitäis sitten ilmoittaa vissiin ainakin, moottorin koko, turbon specksit, puristukset, haluttu teho ja tehoalue. Lisäksi pitää varmaan ilmoittaa polttoaineen syöttö. Jostä pääsemmekin ongelmaan 1: eka versioon (rahanpuuteversio) tulee tuttu ströbä, muokattu kestämään alkuperäisestä R-sportista. Ajattelin laittaa eka versioon moisia kaksi, koska sehän ei lisänne typ1 moottorin hintaa ku jollain 80€:lla. Neulan muodot sun muut voi apinoida suoraan tuosta orgis R-Sport kaasarista. Ja kun ruttu on jotain 7.3 tms, niin se riittänee, että on täysillä ahdoilla seokset kohdillaan.
Kokeilen ainakin, kerpele.