Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 200 => Aiheen aloitti: eliäs - 02.05.2012, 22:06:03
-
Nyt alako vollesa menemään vähän turhan palion hötysiiniä...... 6litraa / 20 kilometriä ei ihan normi kulutus ja sievällä ajolla. Tippase ei maahan mistään mutta pensa haisee melekosen voimakkaasti ko lyö käyntiin, tyhjäkäyntiä käy huonosti, kiihytyksessä miettii ja röpeltää hetken ennen kun alkaa vetämään, sammuu joskus kun laittaa vaihteen vapaalle ja antaa huilia vaan. Luulis että kaasarissa jotaki häikkää? mitähän kannattais kaasarista kattoa? kaasarihan oli se solex cisac niinkö aiheessa lukee. :)
kiitoksia samantien
-
Kuullostas samalta mitä mulla, tosin bensaa ei menny noin paljon.
Vuotaakohan joku imutiiviste? Kannattaa uusia pyörijä,virranjakankansi,johdot ja tulpat.
Noikun laitto kuntoon niin loppu se miettiminen ja sammuminen. Tyhjäkäyntikin korjautui.
-
Kiihytyspumpun kalvo vois olla rikki.
-
Aika varmoja pelejä nuo Cisakit. 7-8l/100km kulutus ollut aina ja mitään korjauksia ei noihin ole tarvinnut tehdä koskaan. Starttispäyllä imuvuodot esiin. Kaasarin ja imusarjan välisen bakeliitin joutuu kerran vaihtamaan auton elinkaaren aikana.
-
löytyyköhän nuita kalvoja jostaki varaosana? tulpat vasta vaihettu ja myöskin johdot pakelliitin vieressä näkyy jotain kosteaa mutta ei kyllä ihan niin paljon tule. vaikuttasko tuota sitten puhistaa kaasaria tms? mistäs tuon pakelliitin sais muuten uuden ? wetteriltä ainakin mutta saako muualta? vai oliko tuo hirveän kallis sielläkään, en tiedä ;D
-
Pakeliitti Siniseltä 7.5e. Paperitiivisteet molemmin puolin sitten suhteettoman kalliit. Jotain 15e pari.
-
okei. hakiappa tuo bakeliitti sitten seuraavaksi. No joo on vain kalliit :D
-
Ja kaasutinexpertiltä saa tuohon kaasariin korjaussarjan.
-
Noniin, elikkä neula venttiili väliä ja kaasari tuluvii ::) mitä tuosa korjaussarjasa tulee mukana sitten?
herrantähen eihän näistä ota selevää.. onkohan se jompikumpi näistä?...
http://www.kaasutinexpertti.fi/shopultra1/cat/product_details.php?p=483
http://www.kaasutinexpertti.fi/shopultra1/cat/product_details.php?p=484
-
Noniin, elikkä neula venttiili väliä ja kaasari tuluvii ::) mitä tuosa korjaussarjasa tulee mukana sitten?
herrantähen eihän näistä ota selevää.. onkohan se jompikumpi näistä?...
http://www.kaasutinexpertti.fi/shopultra1/cat/product_details.php?p=483
http://www.kaasutinexpertti.fi/shopultra1/cat/product_details.php?p=484
Ei niillä ole sitä nyt varastossa. Mie soittelen tuonne maanantaina ja kysyn taas. Viime viikolla oli jo tulossa varastoon mutta tuntuu kestävän ja huomenna pulju on kiinni.
Se kaasari on Solex Cisac Z11.
-
Okei, Kiitos kiitos. tuleeko tuossa huoltosarjassa siis mitä mukana? ::)
-
Okei, Kiitos kiitos. tuleeko tuossa huoltosarjassa siis mitä mukana? ::)
No sitäpä en hoksannu kysyä. :P
-
Juu, no kuitenki kun olis se neulaventtiili jne
-
olipahan ainaki nopeaa palvelua kaasutinexpertillä.. eilen soitin ja tilasin niin tänään oli postissa haettavissa :)
Hyvin kehrää taas :)
-
Mitäs siihen pakettiin muuten sisälty?
-
Mitäs siihen pakettiin muuten sisälty?
Neulaventtiili, pari kalvoa, kaasarin kannen tiiviste, muutamia o-renkaita ja tietty neulaventtiilin kuparitiiviste.
-
Neulaventtiili, pari kalvoa, kaasarin kannen tiiviste, muutamia o-renkaita ja tietty neulaventtiilin kuparitiiviste.
ja bakeliitin alle ja päälle tiivisteet
-
Käytänpä tätä topicia...
Pöydällä levällään kaverin 745:sen B200K:n Cisac, jossa on alipainetoiminen 2-kurkku.
Onko kukaan muuttanut tuota alipainetoimista 2-kurkkua mekaaniseksi? Lähinnä toteutustapaa kysyn jos joku on näin tehnyt, koska itse sen kyllä vielä teen. Pitää vain löytää sopivanlaisia osia. Tarkoitukseni on tehdä kaikki muokkaukset niin, että voi jälkikäteen helposti muuttaa takaisin alipainetoimiseksi.
Kiitos mahdollisista vinkeistä.
-
Itellä ois tollane mekaanisesti ohjattu kakkoskurkku solexi. Mut itellä ongelmia kyseisem kaasarin kanssa. Nykii tasakaasulla ja pääsuuttimia oon vaihdellu isompiin mutta ei oo vaikutusta. Imuvuodot tarkistettu. Mikä on kyseisess kaasarissa esisuutin? Ns ilmasuutim pääsuuttimen päällä? Alipaine jakajalle mistä? Siis tuo mihi tarviin neuvoa on tuo alipaineella toimiva kakkoskurkku?