Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi

Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 850, V/S70 (vm.<-00), C70 (vm.<-05) => Aiheen aloitti: Jupe10 - 04.05.2012, 19:42:42

Otsikko: 20 venttiilinen kansi
Kirjoitti: Jupe10 - 04.05.2012, 19:42:42
Onko kellään tarkempaa tietoa?

Onko 850 20V mallin vapaasti hengittävissä moottoreissa, mitään eroa kansissa, vuosimallista riippumatta.
Otsikko: Vs: 20 venttiilinen kansi
Kirjoitti: Masked Jackal - 04.05.2012, 23:07:01
Valistunut arvaus:tuskin JOS pysytään nimenomaan 850 sarjassa
Otsikko: Vs: 20 venttiilinen kansi
Kirjoitti: Jupe10 - 05.05.2012, 12:08:23
850 sarjassa ja 2.5 koneissa.
Otsikko: Vs: 20 venttiilinen kansi
Kirjoitti: Axu85 - 06.05.2012, 10:25:17
en usko että olisi jotain eroa.
Otsikko: Vs: 20 venttiilinen kansi
Kirjoitti: Huikkoster - 06.05.2012, 10:36:20
Mihinkä asti näissä oli virranjakaja? Sen poistuminenhan voi jotain eroa tehdä? ???
Otsikko: Vs: 20 venttiilinen kansi
Kirjoitti: Hurm0s - 06.05.2012, 15:20:27
Mihinkä asti näissä oli virranjakaja? Sen poistuminenhan voi jotain eroa tehdä? ???
850 sarjassa on kaikissa.
-99 V/S/C70 malleissa tuli omat puolat pytyille, mutta koko konehan on jo uudempaa mallia.
Otsikko: Vs: 20 venttiilinen kansi
Kirjoitti: s73 - 06.05.2012, 17:23:12
virranjakajia löytyy ainakin s70 -98, muutamia autoja olen katsellut. 
Otsikko: Vs: 20 venttiilinen kansi
Kirjoitti: Jupe10 - 06.05.2012, 17:37:22
Ok.

Ostin tuossa vasta irtokannen ja tarkoitus kunnostaa se. Hyvä vaan tietää, ettei eroja löydy, koska
haaskaan siihen jonkun verran euroja(venttiilien hionta, istukoiden jyrsintä, ohjarikumit ja plaanaus)
ja menee sitte heittämällä omaan Volleen paikoilleen :)