Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Keskustelua Volvoista => Yleinen keskustelu => Aiheen aloitti: GHOST - 23.01.2011, 21:29:12
-
Moi!
Mulla on tälläinen jarrutehostaja.
(http://i958.photobucket.com/albums/ae65/Harri1953/101_6037.jpg)
(http://i958.photobucket.com/albums/ae65/Harri1953/101_6038.jpg)
(http://i958.photobucket.com/albums/ae65/Harri1953/101_6039.jpg)
Tehty 1996 ja on BENDIX.
Mihinköhän malliin tämä on ?
Terveisin GHOST.
-
eikö tuo oo 140 sen jarrusylinteri ?
Ei.
Antaisin ääneni 900-sarjan jarrutehostimelle.
-
Voi olla, tehty sitten britteihin kun tehostajan letkulähtö on väärään suuntaan.
Kai sen voi murjoa toiseenkin suuntaan... :knuppel2:
Tai sitten kuva on peilikuva.
-
Antaisin ääneni 900-sarjan jarrutehostimelle.
Saman näköinen kun 700srj tehostin, samaa veikkaisin
-
Voi olla, tehty sitten britteihin kun tehostajan letkulähtö on väärään suuntaan.
Kai sen voi murjoa toiseenkin suuntaan... :knuppel2:
Tai sitten kuva on peilikuva.
Eikös sen saa käännettyä ihan mihin päin vaan.
-
kyllähän se venttiili pyörii vaikka viikon siinä kumissa.
-
Eikös sen saa käännettyä ihan mihin päin vaan.
No saa saa. Olisko päätelmä nyt että 200-900 sarjan tehostin että GHOST tietää mitä myy.
Mulla on kyllä vanhoissa nappisilmissä ollut ohuempaa mallia...
-
kyllähän se venttiili pyörii vaikka viikon siinä kumissa.
Jos on joku joka sitä jaksaa niin kauan pyörittää. :hello:
-
Vuosimallista ja neljän kiinnityspultin jaosta päätellen sulkisin 200-sarjan pois vaihtoehdoista. Eli täältä ääni edelleen 700- tai oikeastaan varmemmin 900-sarjalle :P
-
Vuosimallista ja neljän kiinnityspultin jaosta päätellen sulkisin 200-sarjan pois vaihtoehdoista. Eli täältä ääni edelleen 700- tai oikeastaan varmemmin 900-sarjalle :P
Eikös 200-sarjalaisessakin ole neljällä pultilla kiinni? Kerran olen vaihtanu mutta en muista enään varmaksi... :-[
-
Komppaan kulmamiestä, 100-sarjan ja 200-sarjan tehostajissa sama jako noissa tehostimen pulteissa ja niissä on erilainen jako tuolla pedaalin päässä enemmänkin tämän näköisesti:
* *
* *
:)
-
Eikös 200-sarjalaisessakin ole neljällä pultilla kiinni? Kerran olen vaihtanu mutta en muista enään varmaksi... :-[
On juu, mutta pultit ovat kauempana toisistaan, kuin tuossa Ghostin osassa on.
-
Komppaan kulmamiestä, 100-sarjan ja 200-sarjan tehostajissa sama jako noissa tehostimen pulteissa ja niissä on erilainen jako tuolla pedaalin päässä enemmänkin tämän näköisesti:
* *
* *
:)
On juu, mutta pultit ovat kauempana toisistaan, kuin tuossa Ghostin osassa on.
Ok, kiitän tarkennuksesta. O0 Kuten aikasemmin sanoin, ei tarkkaa muistikuvaa asiasta ollut.
-
Kertois vähän mittoja niin porukka vois mennä mittailee omistaan ja todeta mihin autoon se on. ;)
-
Moi!
Huomasin vasta tanaan,etta tanne oli vastailtu.
Mun taytyy sitten mittailla noita pulttien valeja ja ehka halkaisijaakin/koko pituutta.
Ollut mulla jemmassa jo noin 10 vuotta.
Siina ei ole mitaan jarkevia numeroita.
En paase mittailemaan kymmeneen paivaan.
Terveisin GHOST.
-
Joko on mittoja? ::)
-
Takapaan pulttien vali on 8cm keskelta keskellle.
Etupaan pultit 7cm keskelta keskelle molempiin suuntiin.
Noin 17cn paksu.
Noin 21cm halkaisija.
Terveisin GHOST.
-
mittasin konehuoneesta näkyvät mitat ja ne passaa.
-91 740td tehostimeen ja päällepäin näyttää samalle.
-
Moi!
OK!
Kiitti tiedosta.
Nyt se on sitten melko varmaan siihen.
Terveisin GHOST.
-
Aikoinaan nurkkiin jaanyt uusi Volvon alkuperainen vetoakseli.
(http://i958.photobucket.com/albums/ae65/Harri1953/101_6927.jpg)
Etiketin mukaan ei varaosamies voinut sanoa mitaan.
Otan kuvan etiketista tanaan.
Valmistettu LUULTAVASTI 03.02.03.
Voisihan toi olla joku muukin numerosarja.
Jos joku sattuisi tuntemaan,niin olisin kiitollinen.
Terveisin GHOST.
-
Olikos sitä kuvaa etikestistä?
-
Moi!
Tassa tulee.
Aika huonot.
Kokeilen saada paremmat.
(http://i958.photobucket.com/albums/ae65/Harri1953/101_6981.jpg)
(http://i958.photobucket.com/albums/ae65/Harri1953/101_6980.jpg)
Terveisin GHOST.
-
DRIVAKSEL, VOLVO XC90 -04
5DR SUV 2,9 T6 AUT 4 TIPT
P30651740
B6294T
-
Moi!
Kiitti!
Terveisin Harri.
-
Moi!
Mulla on tälläinen uusi tuntematon imusarja pakosarja turboineen.
Tietääko joku mihin autoon se sopii.
Laatassa tekstit:
Kunn nr 8658148 F
Grösse 04 - 018
ATL nr FD 3004502 006
Ausf nr 5304 950 0018
(http://i1094.photobucket.com/albums/i449/nyrrihaman/101_7602.jpg)
(http://i1094.photobucket.com/albums/i449/nyrrihaman/101_7603.jpg)
Kiitti jo etukäteen.
Terveisin GHOST.
-
Eikös tuo ole pakosarja, kun tuo ahtimen pakopuolikin siinnä kiinni ja silleen ???
-
Moi!
Joo.
Yleensähän pakokaasuahdin on pakosarjan yhteydessä.
Mutta ei toi kuitenkaan ollut kirjoitusvirhe.
Jostain syystä olen tottunut näkemään pakosarjat ruosteen ruskeina.
Korjaan sen nyt sitten tonne kysymykseen.
GHOST.
-
Pikasella etsinnällä menis Vw suuntaan, mutta kuis sulle volkkarin romuja olis eksyny.
-
KKK, viispyttysestä ja pakosarjaan integroidulla ahtimen pakopesällä... Oisko S60/V70 T5.
-
Mä veikkaisin näitä kolmannen sukupolven T5 moottoreita. Jos en ihan väärin muista, niin tuo integroitu pakopesäsysteemi ei olisi mikään kovin vanha juttu vielä. Siis ihan vuosi tai kaksi??
-
Eikö S40/V50 T5 malleissa ollu ahdin kiinteänä pakosarjassa?
-
http://cgi.ebay.de/Turbolader-Ford-Focus-ST-225-Volvo-S40-V50-6G9N6K682AA-/330556068422
-
Moi!
Kiitti taas kerran "tietäjille".
Vaikuttaa tolta viimeiseltä vinkiltä.
Terveisin GHOST.