Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Korjaamo ja yleistekniikka => Takavetoiset => Aiheen aloitti: Ökykisko - 24.05.2012, 23:41:00
-
koitin kuukletella ja katella tolla haullakin vähän mutta ei tunnu löytyvän kuin lh 2.4 kaavioita ja tarvitsisin .h 2.2 kaavion. autodatakaan ei näytä muuta kuin lh 2.4 kaaviot..joten onko näissä kenties jotain eroja vai voiko käyttää lh2.4 kaaviota?
auto josta sähköt+moottori on, on volvo 740 vm -88 ja moottori on b230f ja
-
koitin kuukletella ja katella tolla haullakin vähän mutta ei tunnu löytyvän kuin lh 2.4 kaavioita ja tarvitsisin .h 2.2 kaavion. autodatakaan ei näytä muuta kuin lh 2.4 kaaviot..joten onko näissä kenties jotain eroja vai voiko käyttää lh2.4 kaaviota?
auto josta sähköt+moottori on, on volvo 740 vm -88 ja moottori on b230f ja
lh2.2 taitaa olla itsenäisellä hall jakajasytkällä siinä suurin ero
tuossa turbon lh 2.2
http://www.autoelectric.ru/auto/volvo/740/1989/740-89-5.gif
http://www.autoelectric.ru/auto/volvo/740/1989/740-89-6.gif
http://autoelectric.ru/auto/volvo/740/1989/740-89-17.gif
http://forums.turbobricks.com/showthread.php?t=48369
-
heräsi kysymys: tarvitseeko tuo systeemi nopeus-anturilta tietoa kun on noihin kaavioihin merkitty?
ja jos tarvitsee niin keskusteleeko tuo lh 2.2 240 mittariston/anturin kanssa?
-
heräsi kysymys: tarvitseeko tuo systeemi nopeus-anturilta tietoa kun on noihin kaavioihin merkitty?
ja jos tarvitsee niin keskusteleeko tuo lh 2.2 240 mittariston/anturin kanssa?
otetaan juuri mittaristosta tuo nopeustieto.
nopeustietoa käyttää kierrosten laskun hidastamiseen vaihdoissa> pehmeemmät vaihdot kun ei kierrokset tipu liikaa
-
kiitoksia tästäkin
:hello: