Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 700, 900 & S/V90 => Aiheen aloitti: tarmo - 03.06.2012, 15:40:48
-
Kaveri tuossa valitteli ettei meinaa otsikonmukainen kone lämpöisenä käynnistyä, eli joutuu sahaaamaan useampaan kertaan että käynnistyy.
Kylmänä kuulemma laakin peli.
Onko mitään vinkkiä heittää mistä lähtis asiaa korjaamaan?
-
No tutkimalla asia selvinnee, pihassa onneksi makaa toimiva paketti mistä osia vaihdellen kokeilemaan ;)
-
Ihan normi koojetti että tarttee pyörittää hetki kaasu pohjassa että syttyy lämpösenä?
-
Ihan normi koojetti että tarttee pyörittää hetki kaasu pohjassa että syttyy lämpösenä?
Juuh, tuo on noissa ominaisuus kuumana, lappu lattiaan ja starttia niin syttyy hetikohta. :buck2:
-
Itellä B200E tekee samaa aina joskus. Lämpimänä parkkiin, niin kohta saa 10 sekunttia sahata käyntiin, onko vika vai ominaisuus?
-
Mulla taas b200e k-jetti lähtee tulille heti kun kone pyörähtää puristustahdin yli. Kuumanaki ku vaa pitää avainta 1sek startti asennossa nii het hörähtää.
-
Minulla oli aikoinaan sama ongelma. Vika oli siinä, että yhdessä releessä oli kylmäjuotos. En muista, mistä releestä oli kysymys, saattoi olla polttoaineen siirtopumpusta.