Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 200 => Aiheen aloitti: VFE - 15.06.2012, 07:03:06
-
osaisko kukaan sanoa missä on vika kun kaks litranen ruiskukone täristää niin pirusti kylmänä ja lämpimänä enää vähäsen. vika häviää kylmänäkin jos painaa kaasua eli ajossa ei mitään. vain tyhjäkäynnissä täristää?
-
itellä oli imusarjan tiiviste menny ja siitä seuras samantapaiset oireet.
-
okei. kiitos. pitää käydä tutkimassa.
-
Mekaaninen vai sähköruisku?
-
veikkaan että mekaaninen. vm 88. en tiedä varmasti. olen vähän käsi vielä autojen kanssa.
-
Jos mekaaninen, tarkista myös suuttimien O-rengas tiivisteet. Ne voi olla ihan korput ja hönkii ilmaa sieltä välistä, jos se on oikein paha sen kuuleekin.. Ne ei oo tosiaan mikään paharasti vaihtaakkaan vaikka ei kokemusta paljon olisikaan :)
-
pitää tutkailla. tänään se lopetti käymisen kokonaan. koittaa startata, mut ei lähe käyntiin. pitää samalla kattoa ruiskun sulake.
-
suriseehan sulla painepumppu, eikä bensasuodatin tukossa
-
en tiedä. täytyy nyt aamulla mennä kattelee ja kuunteleen tarkemmin.
-
osassa ainakin surahtaa, kun lyö virrat päälle avaimesta, toisissa vasta kun konetta pyörittää startilla.
Kuuluu selvästi auton alta ovi auki, tai viimestään kun kaveri siinä kontallaan
tosin tuo tyhjäkäynnillä täristäminen viittaa vahvasti imuvuotoon niinkuin täällä sanottu
-
täältä ääni myös suuttimien o-renkaille!
-
bensapumpun sulake oli palanut. nyt käy ja paljon nätimmin, mut vähän täristää vieläkin. täytyy ostaa crc:tä niin voi testailla imusarjan vuotoa.
kiitoksia avusta.