Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 850, V/S70 (vm.<-00), C70 (vm.<-05) => Aiheen aloitti: tomimikael - 04.07.2012, 20:59:15
-
Kaverilla on tommonen Italotuonti.
Talvella Vatasen jalkojen ja omien käsien seurauksena lähti loskaliirtoon ja seurauksena syttyi absin ja luistoneston valot. ;D Ne ovat loimottoneet tähän päivään asti.
ABS-anturit on mitattu ja samoja ohmi määriä antavat.
Akun navat on ollut irti tuntikausia, eli luulisi nollaantuneen. Mitäs tuolle nyt osaisi tehdä? Haisteleeko tuo luistonesto vain etupyöriä ja ottaako se tiedon ABS-antureilta?
Nimimerkillä: Katsastus häämöttää.. ;D
-
onkohan kyseisessä autossa itsediagnostiikkayksikkö auton etuosassa pissapojan täyttöaukon vieressä vai onko varustettu obd-pistokkeella joka sijaitsee vaihdekepin juuressa muovien alla? Vikakoodien nollaus auttaa nimittäin paljon :) voin auttaa tuon itsediagnoosipistokkeen kanssa jos sellainen löytyy
-
kun ne vikakoodit ei ilman nollausta katoa minnekkään
-
ABS antaa nollaustenkin jälkeen 3-1-2 eli rpm signaali lootalta puuttuu tjsp. Onko siellä joku anturi tähän tarkoitukseen?
-
Taas pelaa, tarpeeksi kauan kun nollasi ja luki niitä koodeja niin lakkasi valot palamasta.