Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Viritys => Turbo- ja remmiahtaminen => Aiheen aloitti: polar - 05.07.2012, 10:40:46
-
Kysellään nyt broidin puolesta jos se ei itse uskalla. ;)
Eikä tää välttämättä kuulu viritys osioon? Mutta joka tapauksessa se meni ostamaan -91 945 ft:n jossa
tjurbo basana, puoli miljoonaa ajettu. (yllytin kovasti) :)
Pitäis uus ahdistin siihen saada, oliko se nyt niin että alunperin 13g/c?
Kannattaako laittaa suoraan 15g, pakopesän kääntö ja kellon teline tehdä jos oikein ymmärsin?
Käyttöauto siitä olis tulossa ja viinalla läträäminen suunnitelmissa.
Suuttimet vihreet.
Kiitos.
Ai niin m46.
edit: Tuolta löytykin hyvä topikki: http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=913.0
-
Suosittelen ottaa yhteyttä proturboon, itse lähetin 13C:n muutettavaksi ja paluupakettina tuli 19T 13C kuorissa sorvi kävi sisällä ja vaihdettiin isompi pakopesä bolt on kamaa. ;)
-
Ehkä vähä OT mutta mitä tuo upgrade tuli kustantamaan.
-
Ehkä vähä OT mutta mitä tuo upgrade tuli kustantamaan.
pro turbolla 800e
http://www.proturbo.fi/
-
19T kiinasiipi vajaan 100€
siiven koneistaminen 13C:n koteloon + akseliin painotus reilun 100€
#7 pakopesä käytettynä vajaan 100€ tai kiinakopio uutena reilut 100€
omatyö --€
-
19T kiinasiipi vajaan 100€
siiven koneistaminen 13C:n koteloon + akseliin painotus reilun 100€
#7 pakopesä käytettynä vajaan 100€ tai kiinakopio uutena reilut 100€
omatyö --€
Ja korjaus sarja ~50€