Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 850, V/S70 (vm.<-00), C70 (vm.<-05) => Aiheen aloitti: v0lv0 - 30.01.2011, 17:24:54
-
Onkohan bensa x70 eri mallien kampiakselilla ja kierokangilla jotain eroa? Meinaan ku motonetki myy vaan yhtä laakerisarjaa mikä käy mukamas kaikkiin malleihin oli sitte 2,4 tai 2,5?
Kysyn vaa ku on uus kampiakseli hakusessa b5254t koneeseen ni käykö vaikka b5244s:än akseli?
-
Onkohan bensa x70 eri mallien kampiakselilla ja kierokangilla jotain eroa? Meinaan ku motonetki myy vaan yhtä laakerisarjaa mikä käy mukamas kaikkiin malleihin oli sitte 2,4 tai 2,5?
Kysyn vaa ku on uus kampiakseli hakusessa b5254t koneeseen ni käykö vaikka b5244s:än akseli?
Männät pitäis vaihtaa akselin kanssa samasta koneesta ja huomioida että kanget on samat 139.5mm
Samat laakerit niihin käy kaikkiin.
-
Kysyn vaa ku on uus kampiakseli hakusessa b5254t koneeseen ni käykö vaikka b5244s:än akseli?
Kampiaxeli -> lohko laakerieitä löytyy kolme eri kokoa.
Katso lohkosta vauhtipyörän takana mikä kirjainyhdistelmä siinä on.
Taitaa olla jotain A, B tai AB
Kampiaxeli-> kiertokanki laakeri on ymmärtäkseni niin että on yksi koko.
katso että se kampiakseli jota laitat koneeseen on sama iskupituus kun edellinen niin ei tarvitse ihmetellä tuota puristusuhdetta
-
alfamerin kirjan mukaan kaikissa 2,4 ja 2,3 olis akselilla sama iskunpituus ni eiks äkkiseltää luulis et ne on samanlaiset sit kaikis? ??? siis akselit
-
alfamerin kirjan mukaan kaikissa 2,4 ja 2,3 olis akselilla sama iskunpituus ni eiks äkkiseltää luulis et ne on samanlaiset sit kaikis? ??? siis akselit
Jep...
iskupituus tulle kampiakselista :)