Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 700, 900 & S/V90 => Aiheen aloitti: keijo19 - 04.08.2012, 10:41:18
-
Elikkäs miten se koko hässäkkä on kiinni siinä alapäässä? Otanko irti siitä tukivarresta vai miten sen iskarin vaihtaa? Nopeita apuja kiitos.. :o
-
Pallonivelen mutteri irti tai sitten ne kaksi palloniveltä phersonin alapäässä pitävää pulttia irti.
Ite olen suosinut jälkimmäistä jos niveltä ei vaihda.
Vähän joutuu tukivartta jollain kangella painamaan alas että tolpan saa pois ja paikalleen. Tukipiste kangelle jossain siinä tukivarren rungonpuoleisen pään tienoilla.
Huomioi asentaessa että yläpään kiinnitys tulee oikeaan asentoon. Iskarin keskiosa siinä aukossa...
-
joutuuko siitä jarrut ja raidetangon päänkin irroittaa?vai pitäiskö se tolppa irrota sielt vaan jollain?
-
Tottakai satula sivuun, letkua ei tarvii irrottaa, ainoastaan se letkun kiinnitys tolppaan. Ei tule siis nesteet ulos. Abs anturista töpsä irti konehuoneesta ja vetää johdon sinne pyörän tykö, ei tarvii anturia yrittää ehjänä irti, ei helposti onnistu.
Raidetangon nivel irti tottakai.