Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Viritys => Voimansiirto (kytkin, vaihteisto ja peräkeskustelut) => Aiheen aloitti: Bomble - 07.08.2012, 19:11:43
-
käykö nuo bensa laatikot kiisselin perää heittämällä? m90 ei ilmeisesti mutta entäs nuo muut?
-
Pitäisi käydä jos vaihtaa dieselin kytkinkopan...M90 on kiinteällä kopalla niin se ei tosiaan käy kuin dieselmallista....
-
bensalootiin kytkinkoppa vaihtoon ja kytkinakselin päähän holkki siitä vanhasta lootasta, vai ookko muuttamassa automaattia manuaaliksi?
-
joo siis tuo 940 on automaatti alunperin, nyt on vaihdettu:
polkimet
kytkimen tehostin,sylinteri mikä ikinä onkaan, kuitenki joka on polkimen päässä :D
toinen d24 luovutti vauhtipyörän ja sachs asetelma ja uus levy tilattu
manuaalin perä, en muista mikä oli mutta kuitenkaan ei ole tomaatin
enään vaan laatikkopuoli auki, toinen d24 oli 245 volvossa ja sen laatikko lojuu tossa pihalla, eli siitä kytkin koppa ja tuosta 2.3 varaosa bensasta loppu laatikko? mites kardaanit?
-
joo siis tuo 940 on automaatti alunperin, nyt on vaihdettu:
polkimet
kytkimen tehostin,sylinteri mikä ikinä onkaan, kuitenki joka on polkimen päässä :D
toinen d24 luovutti vauhtipyörän ja sachs asetelma ja uus levy tilattu
manuaalin perä, en muista mikä oli mutta kuitenkaan ei ole tomaatin
enään vaan laatikkopuoli auki, toinen d24 oli 245 volvossa ja sen laatikko lojuu tossa pihalla, eli siitä kytkin koppa ja tuosta 2.3 varaosa bensasta loppu laatikko? mites kardaanit?
pistä m46 tai m90, m47 ei tuu juuri kestämään. jos virität rupee toi 46 paukkumaan kanssa
diesel lootasta saat sen holkin ja kytkinkopan
-
millanes toi holkki on ja mistä niitä löytää? ei taida olla tallessa enään,
ja mikäs laatikko on kuvasa:
(http://img543.imageshack.us/img543/4342/volvoloota.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/543/volvoloota.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
245 jäi d24 perästä toi, käykö se heittämällä tohon d24 jatkoks 940 koriin?
-
m47 mittarinlähdöllä näyttää olevan.
-
millanes toi holkki on ja mistä niitä löytää? ei taida olla tallessa enään,
ja mikäs laatikko on kuvasa:
(http://img543.imageshack.us/img543/4342/volvoloota.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/543/volvoloota.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
245 jäi d24 perästä toi, käykö se heittämällä tohon d24 jatkoks 940 koriin?
holkki on tämmönen:
(http://i1194.photobucket.com/albums/aa364/volvisti/auto%20juttuja/2012-08-28140400.jpg?t=1346152788)
(http://i1194.photobucket.com/albums/aa364/volvisti/auto%20juttuja/2012-08-28141148.jpg?t=1346152788)
sitte on vielä jos 940 on hardyn kiekko niin pitää joko 240 laatikkoon vaihtaa seiskan tai ysin muokattu 3-reikäne laippa, jota pitää lyhentää tuon vaijerinpyörittäjän takia:
(http://i1194.photobucket.com/albums/aa364/volvisti/auto%20juttuja/2012-08-28141018.jpg?t=1346152788)
tai sitte vaihtaa tolla kovalla laipalla(4-pulttinen) seiskan tai ysin etukardaani jos sopivat tuon mittarinpyörittimen takia
ja tietty keppitelineet on eripituset ja se kytkinkoppa jaa 240 on vaijerillisen kytkin koppa ja ysissä se on nestetoimisen...(vaijerillinen vetää haarukkaa ja nesteellinen työntää, ainaki bensoissa)
puolivuotta sitte laitoin 240 d24 perästä laatikon bensa 940 jatkeeks
-
Kytkinakselin uritusko on juuri sama diisseli ja bensa-malleissa?
-
Kytkinakselin uritusko on juuri sama diisseli ja bensa-malleissa?
Kyllä. Boorit on samat.