Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 850, V/S70 (vm.<-00), C70 (vm.<-05) => Aiheen aloitti: Axu85 - 17.08.2012, 06:05:49
-
Se kuka tietää mikä tämä on saa 10-pistettä. :o
Se oli öljyn imutorven(vai mikä se onkaan) päässä kiinni.
(http://img213.imageshack.us/img213/4638/16082012807.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/213/16082012807.jpg/)
Paljonko mahtaa maksaa kiertokangen ruuvit? on nähtävästi venyvää tavaraa...
-
Se oli öljyn imutorven(vai mikä se onkaan) päässä kiinni.
Mittasuhteet ei oikeen kuvassa näy mutta olisko jonkun stefan jämä?
Toisena tuli mieleen öljykannusta se kaularengas, ei vaan taitais helpolla kulkeutua alakertaan...en tiä.
-
Toisena tuli mieleen öljykannusta se kaularengas, ei vaan taitais helpolla kulkeutua alakertaan...en tiä.
Tämä oli oikea vastaus, en kyllä osannut arvata että tällainen tulisi vastaan siellä.
-
Joo, noitten kanssa saa olla tarkkana. Täytyy aina kokeilla korkkauksen jälkeen irtooko se siitä ennen kuin kaataa...
-
Aikasemmin kysyin että paljonko ne kiertokangen ruuvit maksaa, mutta nyt kun minulla on ne niin kuinka piukkaan ne laitetaan?
Onko jotain Nm lukemaa jollain tiedossa?
-
Eikös se ole vakio vaihe 1 20 Nm ja vaihde 2 90 astetta eli astelevy käyttöön.Varmaakin joku varmistaa tämän .Mutta pultit tai mutterit on uusia ja laita kevyt öljy niin kiristyy tasaisesti
-
Eikös se ole vakio vaihe 1 20 Nm ja vaihde 2 90 astetta eli astelevy käyttöön.Varmaakin joku varmistaa tämän .Mutta pultit tai mutterit on uusia ja laita kevyt öljy niin kiristyy tasaisesti
Näin.
-
kiitos nopeasta vastauksesta, nyt pääsen takaisin jatkamaan moottorin kasaamista. -H-