Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => S60, V70 (vm.00-07), S80 (vm. -> 06), XC90 => Aiheen aloitti: oskuu - 19.08.2012, 11:48:57
-
Kävin kaverin -01 tai -02 vuotisen V70:sen olisko sit ollu 2.4 litrane kiisseli.
PDM-003E Control module. Signal too high
CEM-1C02 L signal. Signal too low. Intermittent fault
CEM-1C02 L signal. Signal too low. Permanent fault
CEM-1D02 Control module, software. Internal fault. Intermittent fault
CEM-1D02 Control module, software. Internal fault. Permanent fault
CEM-1D02 Control module. Internal fault
CEM-5B01 LH heating element. Signal faulty. Intermittent fault
CEM-5B01 LH heating element. Signal faulty. Permanent fault
CEM-8F43 Tailgate washer motor relay. Signal too low
CEM-8F43 Tailgate washer motor relay. Signal too low. Intermittent fault
CEM-8F43 Tailgate washer motor relay. Signal too low. Permanent fault
ECM-0011 Injection timing control. Injection too early
ECM-0011 Injection timing control. Injection too late
(suoraan koodien mukaan ppc:n sivuilta kopioitu)
Nollasin ne, mutta nämä jäi vielä päälle mut vikavalo ei syttynyt takaisin (ainakaan vielä)
CEM-1D02 Control module, software. Internal fault. Intermittent fault
CEM-1D02 Control module, software. Internal fault. Permanent fault
CEM-1D02 Control module. Internal fault
Ja
CEM-8F43 Tailgate washer motor relay. Signal too low
CEM-8F43 Tailgate washer motor relay. Signal too low. Intermittent fault
CEM-8F43 Tailgate washer motor relay. Signal too low. Permanent fault
Lähinnä kiinnostais mitä tuo control modulen vikakoodi tarkoittaa näin selkokielellä? Voi tietysti kertoa mitä noi muutkin koodit tarkoittaa... ;D
Auto kuitenkin lähti nätisti käymään ja kävi tasaisesti.
-
Jos kieli kääntyy, niin tuolta :
http://www.volvoforums.org.uk/showthread.php?t=81259
-
---