Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 700, 900 & S/V90 => Aiheen aloitti: mikko900 - 26.08.2012, 11:06:31
-
Lämpöanturi pitäisi vaihtaa 940:seen. motonetti myy 2 eri anturia, onk toinen tarvike ja toinen alkuperäinen vai ovatko edes samoja antureita? elikkä kumpi noista on se oikea sitten? http://www.motonet.fi/web/guest/etusivu#productid=37-3309
vaiko
http://www.motonet.fi/web/guest/etusivu#productid=37-3585
ja en tarkoita sitä lämpömittarin anturia vaan sitä moottorin lämpöanturia joka on siellä lohkossa imusarjan alla keskellä suurinpiirtein :D
b230fb koneena tosiaan.
-
Tossa vähän jotain keskustelua noista antureista
www.vrcf.fi/foorumi/index.php?PHPSESSID=db823ed1e8ad115d78b0533a74e9906c&topic=11564.msg266618#msg266618
-
jos ostat tuon tarvikeanturin joudut katkaisemaan liittimet poikki ja laittamaan abikoliittimen, suosittelen tuota boschia käy suoraan paikalleen.
-
jos ostat tuon tarvikeanturin joudut katkaisemaan liittimet poikki ja laittamaan abikoliittimen, suosittelen tuota boschia käy suoraan paikalleen.
Ööö? Enpä ole vielä ruiskun anturia tavainnut tarvikkeenakaan jossa ei olisi oikeaa liitintä.
-
Ööö? Enpä ole vielä ruiskun anturia tavainnut tarvikkeenakaan jossa ei olisi oikeaa liitintä.
jaa, vaihdoin saman anturin tarvikkeena ja oli bolt on asennus. 8)
-
Onko LH tietäjiä kuulolla?
Mulla meni moottori swapissa sekaisin vedenlämpö anturin ja rikastussuuttimen johdot. Autoa on ehditty käynnistellä.
Anturin mittasin, toisesta liittimestä maahan +40c n.950ohm ja toisesta nolla. Onko rikastussuuttimen +12v hajottanut anturin niin että se on toiminut sulakkeena vai onkohan mahdollista että ECUunkin on tullut vaurioita? Käynnistyvyys kyllä parani kun laittoi johdot oikein, mutta toinen purkeista ei ilmeisesti nyt saa lämpötietoa ollenkaan.