Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi

Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 700, 900 & S/V90 => Aiheen aloitti: Woimasavu - 29.08.2012, 16:09:01

Otsikko: B280E pitkä startti
Kirjoitti: Woimasavu - 29.08.2012, 16:09:01
Ehdotuksia mikä mahtais olla, noin joka kolmas kerta joutuu starttaamaan aika kauan..
Auto 760 -89, b280e koneella.
Otsikko: Vs: B280E pitkä startti
Kirjoitti: Ari E - 29.08.2012, 17:31:08
Ehdotuksia mikä mahtais olla, noin joka kolmas kerta joutuu starttaamaan aika kauan..
Auto 760 -89, b280e koneella.
lämpöaikakytkin?
Otsikko: Vs: B280E pitkä startti
Kirjoitti: Woimasavu - 30.08.2012, 10:07:23
Tuntuu, että kylmänä lähtis parhaiten käymään.. Puolilämpimänä ja lämpimänä saa välillä sahata.
Otsikko: Vs: B280E pitkä startti
Kirjoitti: v0lv0245 - 30.08.2012, 20:20:34
Tuolla on infoa. http://www.swedishbricks.net/700900FAQ/Engine-V-6.htm
Otsikko: Vs: B280E pitkä startti
Kirjoitti: Ari E - 30.08.2012, 21:07:27
Tuntuu, että kylmänä lähtis parhaiten käymään.. Puolilämpimänä ja lämpimänä saa välillä sahata.
se vois olla se lämpöaika kytkin tai kylmäkäynnistys suutin fuskaa
Otsikko: Vs: B280E pitkä startti
Kirjoitti: tommi m - 30.08.2012, 21:08:23
bensapumpun takaiskuventtiili.
Otsikko: Vs: B280E pitkä startti
Kirjoitti: Ari E - 30.08.2012, 21:12:55
bensapumpun takaiskuventtiili.
pysyykös näissä "hehkuttamaan" eli kun avaimesta kääntää virrat päälle, b-pumppu surisee sen pari sekunttia ja sammuu