Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Veteraanit => Aiheen aloitti: Mss Zoni - 03.09.2012, 00:57:06
-
kellään lainata tällasta kaasaria oulun seudulla ? tarttis kokeilla muuttuuko mummon käynti ja toiminta,häröilee niinpal tol omal weberil ja siihe uusittu mitä voi/säädetty testeril kaik mitä voi,mut ei vaan toimi..
sais eliminoitua lainakaasarilla kaik vaihtoehdot mik voi olla kaasarivikoi...
tosin kyl sytkäpuolellakin on kaik jo uusittu ja bensalinja+pumppu ym...
välillä oli jo parempi mut nyt taas ei ennää yhtää :/
-
Lainaan vähän aihetta, kun omakin kaasari osuu otsikkoon.
Onko tämä paineensäädin asennettu oikein?
(http://i1.aijaa.com/b/00425/11304961.jpg)
Olisiko Miss Zonilla laittaa kuvaa kaasuvivuston toteutuksesta? Omassa Weberissä on nyt vaijerille sopivat kamat paikallaan, ja pitäisi saada taikinoitua se vivustomalliseksi
-
Lainaan vähän aihetta, kun omakin kaasari osuu otsikkoon.
Onko tämä paineensäädin asennettu oikein?
(http://i1.aijaa.com/b/00425/11304961.jpg)
Olisiko Miss Zonilla laittaa kuvaa kaasuvivuston toteutuksesta? Omassa Weberissä on nyt vaijerille sopivat kamat paikallaan, ja pitäisi saada taikinoitua se vivustomalliseksi
On asennettu oikein. Harmi kun oma toteutukseni paineensäätimen kiinnityksestä on 240:ssä ja vielä vinokoneen imusarjassa, eli ei ole sovellettavissa.
Muistaakos Mss Zoni, minkä kokoiset pääsuuttimet siihen "mummon" Weberiin meni?
-
Joo, oli vaan kuulemma hallilla käynyt joku asiantuntija, ja samalla katsellut tuota Aman konetta. Oli ääneen ajatellut, että paineensäädin asennettu jotenkin väärin. Omastakin mielestä on oikein asennettu, mutta tuo eriävä mielipide herätti epävarmuuden :D
-
moi!
kuvia ei oo nyt,mutta saatan illalla käyä tallilla,koitan muistaa kuvata,mut senverran voip sannoo et mulla mummon oma vivusto natsas aikalailla suoraa kaasarin kyljessä olevan jatkeeksi.ja kyseesähän siis kokonaa mekaaniset vivut. suuttimet oli säätöjen jälk muistaaksein tyhjäkäynti 60,pääsuuti ensiö 160,ilma ensiö 160,pääsuutin toisio 180 jne loppuja en muista..
-
moi!
kuvia ei oo nyt,mutta saatan illalla käyä tallilla,koitan muistaa kuvata,mut senverran voip sannoo et mulla mummon oma vivusto natsas aikalailla suoraa kaasarin kyljessä olevan jatkeeksi.ja kyseesähän siis kokonaa mekaaniset vivut. suuttimet oli säätöjen jälk muistaaksein tyhjäkäynti 60,pääsuuti ensiö 160,ilma ensiö 160,pääsuutin toisio 180 jne loppuja en muista..
Sulla on virikone, en näköjään voi noita edes soveltaa. Noh, ei kai se auta kun alkaa purkaa ja katella että mitkä suuttimet tuossa on, ihan selkeästi saa liikaa ainetta kun toisio aukeaa ja veikkaanpa että ensiössäkin on liian iso suutin.
Mut tää ei kyllä nyhdä millään kierroslukualueella. ;)
-
::) ei nyhdä mummokaan enää,eikä tyhjäkäynti aaltoile 8) loppu vaivat ku vaihdoin j.tehostajan vielä kerran.
Ei ollu edellisessä onnistunut kalvon korjaus iha priimasti,ni valskas ilmaa..
tässä niitä kuvia,mitä kännyllä sen salamalla sain pimeässä säilötallissa ottua (ei oo sähköä,eikä siis valoa)
http://aijaa.com/qE9xxy
http://aijaa.com/6LBul3
http://aijaa.com/dBaqoX
http://aijaa.com/L1MWVT
-
tässä niitä kuvia,mitä kännyllä sen salamalla sain pimeässä säilötallissa ottua (ei oo sähköä,eikä siis valoa)
http://aijaa.com/qE9xxy
http://aijaa.com/6LBul3
http://aijaa.com/dBaqoX
http://aijaa.com/L1MWVT
Hyvin selvensi kuvat asiaa, kiitoksia! ;D
-
Hyvin selvensi kuvat asiaa, kiitoksia! ;D
ollos hyvä :D
-
Minkähänlainen ilmanputsari tämmöseen kaasariin kannattas laittaa? Nyt joku Empin suodatin, ei suodata kovin hyvin. Aamulla liikenteeseen lähtiessä ihan normaali tyhjäkäynti, sitten jonkin matkaa ajettuani risteyksessä kuuntelin että onpa laiska tyhjäkäynti, ja seuraavassa risteyksessä ei käynyt ollenkaan tyhjäkäyntiä >:( no perille päästyä avasin putsarin, niin suht paljon hiekkapölyä sisällä. Putsasin suodattimen, ja poljeskelin kaasua ilman suodatinta muutaman kerran, niin tyhjäkäynti palasi. Lie sitten jonkun paskan vetänyt suuttimeen.
-
mie rakensin ite putsarin 3:sta eri putsarista ;)