Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => S40/V50 (vm.04-12), C30, C70 (vm.06-13) => Aiheen aloitti: VOLLE-S40 - 08.02.2011, 16:23:32
-
Mietin tässä että käyttäisinkö volvon ihan nyrkkipajalla vai tilaisinko wetterille ajan tuohon 120tkm huoltoon?
Tuossa huolto-ohjelmassa näyttäisi tuon 120tkm huollon kohdalla olevan normaalista poiketen, lisäksi ruostesuojaus:ulkoinentarkistus, sytytystulppien ja ilmansuodattimen vaihto (jota en vaihdata, ollut vasta 2.5v).
Paljonkohan tuo ko. huolto mahtaisi maksaa tuolla Wetterillä? Mitä olette itse joutuneet maksamaan?
Lisäksi ajattelin vaihdattaa jäähdytys-, jarru- ja ohjaustehostajan nesteet. Näytti tuossa huolto-ohjelmassa vaihtoväliksi 4v. Ja vielä jos huollattas tuo AC-ilmastointilaitteisto niin olisi sitten kaikin puolin huollettu.
Pitää Wetterille naputella s.postia ja kysäistä mitä tuo 120tkm huolto ja muut lisähomma maksaisivat.
-
Työn osuus oli n.240€ tarveaineet ja osat toimitin kaikki itse.
-
Työn osuus oli n.240€ tarveaineet ja osat toimitin kaikki itse.
Siis meinaat tuota perus 120tkm huoltoa vai? Elikkä siis sytytystulpat vaihdatit, niin pitikö mitään muuta vaihtaa tuossa tulppien vaihdon yhteydessä ? Siinähän pitää irroittaa moottorinpäältä kulkeva imusarja...oliko siinä mitään tiivisteitä??? http://forums.swedespeed.com/showthread.php?142875-Write-Up-2.4i-Engine-Spark-Plug-Change-(MY2005)
Niin, käytitkö Wetterillä huollossa?
-
Kaikki suodattimet+öljyt, t5 ei tarvitse purkaa tulpanvaihdossa mitään, ja onhan huollossa melkoinen tarkistuslista
koska aikaakin meni yli kaksi tuntia. Niin merkkihuollossa auto oli.
-
Sorry kun en huomannut heti tuota sun automallia.
Itse ajattelin että se olisi kaikkein järkevin käyttää Wetterillä niin ne kävisivät tuon koko huoltohomman perusteellisesti läpi johon kuuluu jos mitäki pikku tarkistuksia.