Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 700, 900 & S/V90 => Aiheen aloitti: Arnulf - 07.10.2012, 17:28:55
-
moi kaikille minua fiksummille.missä sijaitsee sytytysyksikkö 940 GLT 16V Volvossa.Tulpat,johdot,pyörijä ja virranjakajan kansi vaihdettu,kone käy nätisti mutta heti kun on 4000 rpm niin ihan kuin hakkais rajottajaa vasten.
-
Yleensä sytkän pääteaste on kuskinpuolen lokarissa.
Sytkälle on oma boksi, jos on ezk, poljintelineessä.
Ps. Lue vikakoodit.
-
morjens. itsellä kanssa saman moinen auto työn alla juuri nyt ja itsekkin etsiskelen sytkä boxia kun nakutus tunnistin, happianturi , tyhjäkäynti moottori ja ilmamassa mittari vaihdettu jo uusiin ja vika valo vain syttyy mittariin. ilmamassarin vaihdon jälkeen saattaa mennä parikin päivää ennen kuin taas syttyy kun sen nollaa konehuoneesta. pakokaasu tuoksuu normaalilta kun sitä kämmenestä haistelin eli melko kohillaan pitäisi olla arvot jo. on vaihdettu myös tulpat, pyörijä, jakajan kansi sekä tulpan johdot, vika vain ei ota hävitäkseen :D mitäs seuraavaksi pitäisi tehdä kun loppuu ideat kesken ja olis vaarin kauppa ajokki kyseessä kuitenkin. niin ja sen 16 venasen koneen vaihtaminen ei tule kyseeseen se oli koko homman juju alunalkaenkin ;D
-
Vikakoodit toki luettiin ensin?