Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 200 => Aiheen aloitti: eliäs - 08.10.2012, 00:50:45
-
kyseessä vm -91 b200f 240 farmari.. vaihdoin koneeseen lohkon jonka takia piti vauhtipyörä vaihtaa. ja kyseessä potta pyörä jostain luin että anturikehän tyhjä osa missä.ei ole niitä reikiä tulisi startin reiän kohdalle.. olisko tästä tarkempaa tietoa koska sen sai laitettua joko reiän ylä tai ala laitaan ja laitoin sen ala laitaan :S auto ei käynnisty ja kun antaa kaasua niin vain puksuttaa putkessa vähän. sytkäkin pitäisi olla ihan ok. ja kone oli ykk asennossa. voiko olla että tuosta vp:stä johtuisi?
-
keskelle sitä startin reikää
(http://i77.photobucket.com/albums/j75/Vapiti/HPIM1416.jpg)
-
siis mitä ihmettä....
-
Tuo moosen kuva taitaa olla ET koneen vauhtis.
Se kone ei ole ollut ykk jos ei satu keskelle startin reikää.
-
eli se tyhjä kohta missä ei ole reikiä täytyy tulla startin reiän keskelle? omasta mielestö.oli kyllä ykk asennnosa.. nyt kone hyrähtää ja sammuu samantien kun ei mielellään alkais purkamaan turhan takia laatikkoa nii pitää olla varma :D
-
volvo saatiin pitkän starttauksen jälkeen käyntiin mutta käypä niin pirun huonosti, ekana pukkas jokasen anturin vikakoodit ja nollauksen jälkeen vain moottorin lämpöanturin vikakoodin.. puksuttaa putkeen ja nikottelee ja käy todella epätasasesti.. anturin käytin irti ja mittasin ja pitäis olla ihan toimiva. johdot on kiinni eivätkä ole rispaantuneet. on nämä jänniä hommia.. voiko tuo vaikuttaa nuin paljon
-
Startti irti ja kone varmasti ykk, sormilla tunnustelet vauhtipyörältä onko se reiätön kohta siinä vai ei.
http://repairguide.autozone.com/znetrgs/repair_guide_content/en_us/images/0900c152/80/06/40/52/medium/0900c15280064052.gif
Tai paremminkin tuolta löytyvien ohjeiden mukaan..
http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=146.0
Saattaa olla siivapyörän vulkanointi pettänyt ja merkki väärällä kohtaa.