Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Viritys => Mekaaninen moottorin viritys => Aiheen aloitti: jukka.r - 08.10.2012, 17:43:53
-
Moro,
B18FT moottori 480Turbo, tarkotus olisi laittaa vähän tiukempi nokka tuohon, huhupuheiden perusteella B18EP, B18FP JA B18E kaasarikoneessa pitäisi olla tiukempi nokka vakiona, sopiikohan suoraan tai pienellä laitolla.
-
B18EP, B18FP JA B18E kaasarikoneessa pitäisi olla tiukempi nokka vakiona, sopiikohan suoraan tai pienellä laitolla.
Kyllä nuo moottorit ovat kanssa ihan sähköruisku koneita....kaasarikoneet ovat B18K tyyppisiä... ;)
mutta se nokka-akseli pitäisi sopia suoraan tuohon B18FT moottoriinkin...
voisi kyllä vähän mittailla tuollaisen B18K koneen nokka-akselia ja B18FT nokkaa, että onko noissa oikeasti mitään eroa...
-
Kyllä nuo moottorit ovat kanssa ihan sähköruisku koneita....kaasarikoneet ovat B18K tyyppisiä... ;)
Piti kirjottaa, että vapari eikä kaasari.. ::)