Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi

Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Viritys => Turbo- ja remmiahtaminen => Aiheen aloitti: hevonen - 08.10.2012, 19:27:19

Otsikko: Vakio bypas tarpeellisuus T-5 automaatissa
Kirjoitti: hevonen - 08.10.2012, 19:27:19
Niin, tarviiko tossa automaagissa mitään pässiä, tuli vaan mieleen kun taitaa omassa vähän valskata.
Taidan lyyä tulpan siihen ja kattoo miten menee...
Ei luulis paljoo siiville hakkaavan? :o
Otsikko: Vs: Vakio bypas tarpeellisuus T-5 automaatissa
Kirjoitti: järviin - 08.10.2012, 19:39:01
Niin, tarviiko tossa automaagissa mitään pässiä, tuli vaan mieleen kun taitaa omassa vähän valskata.
Taidan lyyä tulpan siihen ja kattoo miten menee...
Ei luulis paljoo siiville hakkaavan? :o
Mihin perustat luulosi?
Otsikko: Vs: Vakio bypas tarpeellisuus T-5 automaatissa
Kirjoitti: hevonen - 08.10.2012, 21:54:47
Mihin perustat luulosi?
Siihen kun on automaatti ja mitään voimakasta paineiskua ei tule vaikka kaasun päästääkin, vaihtaessa ei lainkaan... :hello:

Kysyin nyt mielipiteitä, en mitään vastakysymyksiä.
Otsikko: Vs: Vakio bypas tarpeellisuus T-5 automaatissa
Kirjoitti: Juke-Maza - 08.10.2012, 21:59:03
Siihen kun on automaatti ja mitään voimakasta paineiskua ei tule vaikka kaasun päästääkin, vaihtaessa ei lainkaan...
Valaisetko tyhmää, miten kaasuläpän sulkeutumisesta aiheutuva paineísku on erillainen automaatissa kuin manuaalissa? ???
Otsikko: Vs: Vakio bypas tarpeellisuus T-5 automaatissa
Kirjoitti: hevonen - 08.10.2012, 22:00:53
Valaisetko tyhmää, miten kaasuläpän sulkeutumisesta aiheutuva paineísku on erillainen automaatissa kuin manuaalissa? ???
Josko sen joku viisas mulle kertois?

No, ei taida dumppikaan oikeen automaatissa toimia, antaa olla, täällä tulee vaan lisää kysymyksiä. Kokeilemallahan tuo selviää. Automaatissa kun ei kiekat putoa heti kaasua päästettäessä. Varmaan pässi joskus toimiikin mutta ei ole niin tärkeässä asemassa kuin manuaalissa.
Kiitos kannanotoista.