Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 850, V/S70 (vm.<-00), C70 (vm.<-05) => Aiheen aloitti: d-wa - 11.02.2011, 15:39:44
-
^ym. valo jäi nyt palamaan jatkuvasti, mutta nesteet on kyllä tallella! Onko anturi/tunnistin rikki vai onko jotain muuta vikaa mitä voisi olla? :P
-
Kyllä se on melko varmaan se anturi.Se on paissarin pohjassa.Sen saa vaihdettua,ettei tarvi laskea nesteitä ulos.Onhan se tietysti vähän helpompi homma jos imaisee säiliön tyhjäksi,niin saa samalla pestyä.Anturi on ihan kumitulpalla kiinni ja maksoi sinisellä muistaakseni 15e.
-
Ok, kiitos taas paljon neuvoista! :-*
-
itsellä tuo anturi oli vaan hieman "kankea". neste vajui pari senttiä termarin vaihdon jälkeen ja valo ei sammunut kun lisäsin nestettä. vähän aikaa kun meisselillä tökki niin alkoi taas liikkumaan.
-
Se paisari kannattaa ottaa irti ja pestä jollain miedolla liuotinaineella. Jos on oikeen paksusti kiintoainetta sisäpinnoissa niin pari desiä pesuvettä ja kourallinen hiekkaa sekaan, näitä kun hetken hölskyttelee niin puhdistuu tehokkaasti. Huuhtelukertoja sit vaan niin monta ettei sisälle jää hiekkaa..
-
Kristalli soodalla olen itse paisarini putsannut, samaa jämähtämistä oli oireena.
-
Mulla kävi entisen S70:n kanssa. Huollossa oli jannu nostanut sen säiliön ylös niin se anturin johto oli mennyt poikki ELK. Ja valohan paloi siitä syystä.
-
Jostain syystä, valo ei enää pala ja mitään ei oo tehty paitsi että on ihan s**tanasti pakkasta!!! ;)
-
Jostain syystä, valo ei enää pala ja mitään ei oo tehty paitsi että on ihan s**tanasti pakkasta!!! ;)
Ilmeisesti hehkulanka jäässä ;)
-
Se pinnankorkeuden mittaaja oli jumissa! No mut nyt on puhas paisuntasäiliö! :)
-
Se pinnankorkeuden mittaaja oli jumissa! No mut nyt on puhas paisuntasäiliö! :)
Sitä olisi suotavaa herkistellä aina kun tuota paisaria rassaa. Jumahtaa ajan myötä.
-
Itsellä näkyi olevan piuhat kolvattu yhteen, ilmeisesti joskus menneet poikki anturin juuresta.