Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 700, 900 & S/V90 => Aiheen aloitti: MatiasS - 13.10.2012, 18:23:13
-
Mitenkäs onnistuis jälkiasenteinen vakionopeudensäädin? Onkos kokemuksia? Minkälainen kannattas laittaa? Enola oli mesessä jälkiasenteinen ja toimi aivan hienosti.
-
Mitenkäs onnistuis jälkiasenteinen vakionopeudensäädin? Onkos kokemuksia? Minkälainen kannattas laittaa? Enola oli mesessä jälkiasenteinen ja toimi aivan hienosti.
Hommaa alkuperäisen vakkarin niin pääsee helpoimmalla.
-
Minkälainen rojekti tuo alkuperänen säädin on asennella? Meneekös aivan heittämällä paikalleen?
-
http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=13569.0
-
Imusarjoissakin voi olla eroa, manuaaliin ja tomaatin välillä kaasurullissa on eroa. Hanki samanlaisesta autosta se sarja.
-
Imusarjoissakin voi olla eroa, manuaaliin ja tomaatin välillä kaasurullissa on eroa. Hanki samanlaisesta autosta se sarja.
En ole imusarjoissa tavannut eroja mikä tuohon vaikuttaisi.
-
En ole imusarjoissa tavannut eroja mikä tuohon vaikuttaisi.
lottokone :facepalm: tormäsin siihen kun laittelin vakkaria mm. Reikäjako oli erilainen kaasurullassa ja olisiko pitänyt rulla vielä purkaa jotta se olisi käynyt, en muistaa enää. Ero on voinut myös vuosimallistakin..
-
lottokone :facepalm: tormäsin siihen kun laittelin vakkaria mm. Reikäjako oli erilainen kaasurullassa ja olisiko pitänyt rulla vielä purkaa jotta se olisi käynyt, en muistaa enää. Ero on voinut myös vuosimallistakin..
Omassa 240:n LH-2.2:n ja 945:n LH-2.4:n imusarjat oli kyllä samanlaisia.
-
S73 seiska oli muistaakkeni reginalla? Jos sillä mitään merkitystä on, ei o tarvinnu (onneksi) vielä moisiin sekaantua.
-
S73 seiska oli muistaakkeni reginalla? Jos sillä mitään merkitystä on, ei o tarvinnu (onneksi) vielä moisiin sekaantua.
oikeassa olet, regina moottorista löytyy.