Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Viritys => Turbo- ja remmiahtaminen => Aiheen aloitti: ___TK___ - 14.10.2012, 13:58:58
-
Joo elikkäs tuosssa ajattelin että voisikohan tuota IMMua mennä siirtelemään tuonne paine puolelle vähän ennen kaasuläppää jos vaikka saisi sen dumpin toimimaan kans kunnolla ettei sekota valmiiksi mitattua ilmamäärää :-\ jos jollakin on kokemusta asiasta että pitääkö IMMun johtoja ruveta jatkamaan vai saako kenties purettua vaan johto sarjoja sen verran että riittäisi johdot tuonne painepuolelle :idiot2:
-
Mitä kattonut noita projekteja tuolla rapakon takana niin lähes poikkeuksetta kaikilla on se IMM siinä kaasuläpän edessä. Ilmeisesti toimii aivan hyvin. Omakohtaista kokemusta asiasta ei ole.