Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 200 => Aiheen aloitti: puppet - 21.10.2012, 15:34:59
-
Eli viimekesänä alkanut episodi jatkuu. Kaikki alkoi, kun vaihdoin autoon siirtopumpun. Ei tahtonut lähteä vajaalla tankilla käyntiin.
Tämä kuitenkin sai aikaan sen, että painepumppu kiljuu kun kidutettava sika, sekä autosta loppuu ajossa tehot. Lopulta se hyytyy ja sammuu. Odottelun ja sahauksen jälkeen lähtee käyntiin ja Booaa/ ravistaa ja sammuu kun antaa kaasua.
Kaikki kulutus osat sytytysjärjestelmään vaihdettu, siirtopumppu Delphi, uusipainepumppu Bosch/sen kopio Bosch jälleen myyjältä. Hirvittää vaan jos nuo painepumput alkaa olla kulutus osia. Edelleen joutuu sahaamaan lähestyhjällä tankilla käyntiin luvattoman kauan.
EIHÄN JÄRJESTELMÄÄ TARVITSE ILMATA?
-
Olethan varmistanut,että siirtopumpun johdot on oikeissa navoissa.Itse en ollut tarkka pumppua uusiessa ja oireet oli juuri nuo kuvailemasi.
-
Otin tankkilaitteen kerran tarkistaakseni että ne on oikeissa navoissa. Pitää varmaan koittaa vielä ''takaperin'' kun vaihtaa koko tankkilaitteen (pa-asentoanturi paskana)
-
Onhan maadoitus kunnossa siitä tankin laipalta runkoon?
Ei tarvii ilmata.
-
Onhan maadoitus kunnossa siitä tankin laipalta runkoon?
Ei tarvii ilmata.
On, pumppu menee kyllä päälle kun yhdistää johdot tankin ulkopuolelta.
-
Onko näissä mitään takaiskuventtiiliä? Voiko se olla vikana?
-
Onko näissä mitään takaiskuventtiiliä? Voiko se olla vikana?
On takaisku pääpumpun yhteydessä.