Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi

Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 700, 900 & S/V90 => Aiheen aloitti: Swedish Muscle - 24.10.2012, 17:12:19

Otsikko: 960 nyrkillä käyntiin
Kirjoitti: Swedish Muscle - 24.10.2012, 17:12:19
tämmönen piiitkään vaivannu vika ollu että kipinä aina silloin tällöin katoaa. ei koskaan ole ajosta sammunu vaan jääny aina jonnekkin parkkiin. joko ihan parin minuutin tai päivän seisomisen jälkeen. kaikki maholliset sytkään liittyvät hilut on vaihdettu ja virtalukon pohja. ja itse asiaan eli, jos ja kun se kipinä katoaa niin ratin  alle hakkaaminen korjaa tilanteen..   eli onko siellä ratti putken lähistöllä jotain relettä tai jotakin mikä voi olla paskana? vai rupeenko johtoja ja töpseleitä yks kerrallaan tutkimaan?  niin ja tekniikkana toimii 2.0 16v turbo ja koppa on 93vm
Otsikko: Vs: 960 nyrkillä käyntiin
Kirjoitti: 244 V8 - 24.10.2012, 22:33:24
minä kyllä lähtisin tutkiin virtalukkoa ja sen pohjaa
Otsikko: Vs: 960 nyrkillä käyntiin
Kirjoitti: mikan - 25.10.2012, 07:05:58
Rattipylvään oikealla puolella on EZk (sytkän ohjaus-boxi). Joten sen liitin kannattaa tutkia.
Jos siellä on hapettumia, niin etsi vesivuotoja tuulilasista tai tulipellin ja tuulilasin välistä!
Otsikko: Vs: 960 nyrkillä käyntiin
Kirjoitti: Juniku - 25.10.2012, 21:56:56
tämmönen piiitkään vaivannu vika ollu että kipinä aina silloin tällöin katoaa. ei koskaan ole ajosta sammunu vaan jääny aina jonnekkin parkkiin. joko ihan parin minuutin tai päivän seisomisen jälkeen. kaikki maholliset sytkään liittyvät hilut on vaihdettu ja virtalukon pohja.


Ei ole vaihdettu jos kipinä hukkuu.