Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 700, 900 & S/V90 => Aiheen aloitti: InlineFour - 30.10.2012, 07:35:14
-
Siisti kirjottaa puhelimel ku teksti hävii yrittäes lähettää..
No joo jeesi ois kuitenki ok.
Lh ja ezk molemmat herjaa ect:tä (123 & 224).
Kyssärit. Meneekö anturilta tiedot suoraan sekä ezklle että lhlle, vai kierrätwtäänkö signaali toiselta boksilta toiselle?
Entä maadoittaako anturi itsensä kanteen vaaai onko johtosarjassa sille erillinen maa? Esim se imusarjan alla oleva maapiuha?
Helpottais rajaamaan mahd.vikoja jo etukäteen, tai sit isken tohon kaasarin kii ni ainaki pelaa.
Nyt saa veivata aamulla hiton kaua..
-
Anturilta menee tieto omaa piuhaa pitkin kummallekin purkille, anturi maadoittuu kanteen.
Tuohan on ihan selkeä vika, anturi sökö tai sen liitin huonosti kiinni/ huono kosketus.
Vaiha anturi jos töpsä on kunnolla.
-
Uus anturi.eli ei muutaku imusarja irti ja liitintä tutkimaan
-
Uus anturi.eli ei muutaku imusarja irti ja liitintä tutkimaan
Ei sitä tarvi irti ottaa. Imuputki, tyhjäkäyntimotori ja imusarjan tuki pois ni jo riittää isokätisellekin tilaa.
-
Ei sitä tarvi irti ottaa. Imuputki, tyhjäkäyntimotori ja imusarjan tuki pois ni jo riittää isokätisellekin tilaa.
ei tarvikkaa mut jist ne kerrat ku en o irrottanu sitä oon kironnu, säästää paljo. Hermoja kun irrottaa sen sarjan, elämä ei kaadu imarin tiivisteen hintaan
-
ei tarvikkaa mut jist ne kerrat ku en o irrottanu sitä oon kironnu, säästää paljo. Hermoja kun irrottaa sen sarjan, elämä ei kaadu imarin tiivisteen hintaan
No ei, hyvähän tolla tsydeemillä tulee. O0