Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => S60, V70 (vm.00-07), S80 (vm. -> 06), XC90 => Aiheen aloitti: sheiggi - 04.11.2012, 20:26:55
-
Eli missäköhän hintaluokissa tommonen operaatio noin suunnillee pyörii. Kaveri soitteli eilen että kauppoja puhunu tommosesta, hyvillä varusteilla noin 200 000 ajettu mutta myyjän mukaa laatikko luistelee "jonkin verran". Mitä tuo nyt sitte meinaakaan. Menin sanomaa faktana että siinä olis GM:män laatikko, onko siinä? ???
e:otsikkoa selkeytetty.
-
Kutoskoneisissa tuon ikäsissä kasikympeissä on GM;n laatikko
Edit; Usein jenkkilaatikoitten luistamiseen on auttanu öljynvaihto(ei tosin juuri tuosta laatikosta ole kokemusta)
-
On GM loota, onko öljyn väri ja taso tarkistettu? Voi kokeilla vaihtaa suodattimen+öljyt ensiksi. Osittain tukkeutunut suodatin aiheuttaa lieveää luistamista. Perus Dexron III öljyä laatikkoon. Esim Mobil 320.
Laatikkoremontin hinta riippuu aivan siitä, mitä on hajonnut. Yleensä 1000-2000e+irroitus ja asennus.
-
Taitaa olla se liila yksilö kyseessä? Ilmoituksessa lukee, ettei vaihda ylimmälle vaihteelle. Tarkoitetaanko sillä 4 vaihdetta vai turbiinilukkoa on sitten toinen asia. Voi olla solenoidi vika, eikä välttämättä luista.
-
Tuon tarkempaa tietoa mulla ei ole. Kaveri soitti eilen illalla valtion rahottamasta leikkilaitoksesta kun olin ravintolassa syömässä piffiä niin jäi tiedot vähän vajavaiseks. Kyseli vaan jos jostain "noin suunnillee" hintoja noilla spekseillä saisin ens viikonlopuks kyseltyä.
Jaa tää on siiretty, aatelin vaan että olis kuulunu voimansiirto puolelle kun laatikosta kyse. ::)
-
Jaa tää on siiretty, aatelin vaan että olis kuulunu voimansiirto puolelle kun laatikosta kyse. ::)
Vaan kun kyse ei ole virittämisestä, vaan korjaamisesta ::)