Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 700, 900 & S/V90 => Aiheen aloitti: Paskakuski - 07.11.2012, 10:09:33
-
Eli auto hyytyi työmaalle ajon jälkeen eikä starttaa enää kirveelläkään. Epäilys on, että polttoainepumppu sippasi ja nyt olis tarkoitus laittaa tilalle tuollainen Bosch -044 kopio tilapäisratkaisuksi. Osaako joku sanoa, että mitä eroja orkkiksen ja 044 pumpun letkuliitoksissa on, jotta osais jos valmiiksi ottaa tarvittavat osat mukaan muutostöitä varten.
-
mä tarkistaisin ensin releen ja sulakkeet. muutoksista en tiedä.
-
Luitko vikakoodit ledilootasta vai oliko tässä autossa sitä?
-
Joo en muistanu mainita, että sulakkeet ja releet on luonnollisesti tsekattu ja vikakoodit on katottu. Tietääkö kukaan mikä on tankilta pumpulle tulevan letkun sisähalkaisija?
-
http://www.bosch-motorsport.de/pdf/components/fuel_pumps/FP-200.pdf
jos auttaa asiaa :)
-
Eli auto hyytyi työmaalle ajon jälkeen eikä starttaa enää kirveelläkään. Epäilys on, että polttoainepumppu sippasi ja nyt olis tarkoitus laittaa tilalle tuollainen Bosch -044 kopio tilapäisratkaisuksi. Osaako joku sanoa, että mitä eroja orkkiksen ja 044 pumpun letkuliitoksissa on, jotta osais jos valmiiksi ottaa tarvittavat osat mukaan muutostöitä varten.
pumpun pantaa pitää taivuttaa suuremmaksi sopivan putken päällä ja pumpun ja suodattimen välinen letku vaihtaa kokonaan banjomalliseksi. tuohon banjoliitokseen tarttet huppumutterin tai sitten laitat banjopultin jättämällä takaiskun pois.
Pumpun pohjaan tarttet sitten sopivan letkukaran että saat tankilta tulevan letkun kiinni.
pumpun sähköt on sitten erilaisella liittimellä