Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 850, V/S70 (vm.<-00), C70 (vm.<-05) => Aiheen aloitti: VP - 14.02.2011, 20:36:21
-
20 venttiilinen 2,5L -97 auto kyseessä. Ai niin v70.
Miten tuo tuoton mittaus tehdään ihan käytännössä? Mistä ja miten mitataan? Auto ei todennäköisesti saa bensaa. Miten totean asian? Riittäisi ihan tieto että tuleeko yleensäkin polttoainetta koneelle.
-
Paineen voi mitata sopivalla mittarilla suutinkiskon päässä olevasta venttiilistä.
(http://farm4.static.flickr.com/3297/3498650607_f39ef0dc77.jpg)
-
Voisko tuohon pistää jonkun letkun ja testata tuleeko sieltä jotain? Vai miten toteais, että saako kone bensaa? Auto ulkona reissunpäällä, ja pitäisi saada liikkeelle.
-
Voisko tuohon pistää jonkun letkun ja testata tuleeko sieltä jotain? Vai miten toteais, että saako kone bensaa? Auto ulkona reissunpäällä, ja pitäisi saada liikkeelle.
Tuo on samanlainen kuin renkaan venttiili, painaa vaan keskitappia niin pitäisi bensaa ruikata jos on bensanpainetta. Omalla vastuulla kokeilet, älä polta autoasi.
-
Ota tulppa pois niin näät kastuuko se. Jos kastuu, kipinävika. Jos ei kastu vaikka b-painetta on, boksivika? (anturivika?)
Tai b-pumppu/relevika. Näissähän ei kyllä ole painetta suutintukissakaan.
-
Miten tuon releen toiminnan/toimimattomuuden voi todeta?
-
Miten tuon releen toiminnan/toimimattomuuden voi todeta?
Sitä painetta ei tule sinne suutintukkiin jos rele/pumppu ei toimi.