Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Korjaamo ja yleistekniikka => Takavetoiset => Aiheen aloitti: Jusbo - 09.11.2012, 14:59:19
-
Meinaa olla ongelmaa ton M47 kepin pakkivaihteenlukon kasaamisessa kun ei tiiä mihin mitäki tullee ja puolet osista hukassa.. Kiitollinen oisin jonkinnäkösestä avusta/purkukuvasta että näkee mitä puuttuu.
-
Tätäkö tarkoitit?
760 M46:
(http://img62.imageshack.us/img62/9096/img0704pv.jpg)
(http://board.trellet.net/download/file.php?avatar=11_1213343992.gif)
-
juu kiitoksia, tuoki jonkuverran auttaa. Lähinnä tarkotin että missä järjestyksessä noita kepin muovilipareita ja tappeja on tarkotus kasata ja mihin
-
Hopsansaa.
(http://www.volvopartswebstore.com/images/parts/volvo/fullsize/GR-65581.jpg)
-
kaikki nippelit sitä putkisokkaa lukuunottamatta kasataan ensin tuohon vaihdekepin ylempään metalliputkeen ja sen jälkeen paketti liutetaan tuohon kepin alaosan päälle (kannattaa laittaa jotain liukasteainetta väliin) ja painetaan putkisokka joka pitää paketin kasassa paikalleen.
-
Muistaakseni vielä tuohon osaan nro 15 piti taivuttamalla saada jonkinlainen esijännitys jotta keppi ei rupee särisemään ajossa.
-
Juu ihan yksinkertaisesti tuo menikin nippuun kun vähänaikaa tajusi miettiä, kiitoksia kuvasta
-
Ei kellään sattus olemaan kuvaa puretusta kepistä, tai lähinnä sen alaosasta?
Pähkäilen tuossa, alkaisko retusoimaan yhdestä hajonneesta tein itse ja luulin säästäväni -kepin, tekemällä keppiin uuden yläosan ja sen päälle samanlaisen ulkoputken pakkisalpaa varten, kuin noissa tarvikekepeissä järkiään on...
Elähän huoli, juhannushuurujen ratoksi pistin kepin osiin ja totesin, että sehän on ihan niksnakshomma kolvata keppiin tarvittavat sentit jatkoa, ja tehdä päälle käypänen putki, mikäli tanko on vain normimigillä hitsattavaa materiaalia, ja kai se nyt lie, kun niinkin moni on sitä jatkanut kuulan alapuolelta.