Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi

Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 700, 900 & S/V90 => Aiheen aloitti: AF574 - 15.11.2012, 20:14:41

Otsikko: Kytkimen säätö?
Kirjoitti: AF574 - 15.11.2012, 20:14:41
Onkohan 700-sarjalaisen kytkin säädettävissä, neste käyttöinen ja irrottaapi aivan ylhäällä, sekä luistaa joskus vähän. Vai meneekö kytkinlevy vaihtoon?
Kyseleepi R.
Otsikko: Vs: Kytkimen säätö?
Kirjoitti: HembalanD - 15.11.2012, 20:15:31
Ei ole säädettävää mallia.
Otsikko: Vs: Kytkimen säätö?
Kirjoitti: AF574 - 15.11.2012, 20:20:58
Tätä pelkäsinkin, kiitos lohduttavasta tiedosta...  Ei kun harrastamaan, "vaikeemman" kautta.
Otsikko: Vs: Kytkimen säätö?
Kirjoitti: tommi m - 15.11.2012, 21:04:20
varaudu vaihtamaan myös painelaakeri ja asetelma.  ;)
Otsikko: Vs: Kytkimen säätö?
Kirjoitti: AF574 - 16.11.2012, 01:41:06
Pienet lisäkysymykset.: Koneen nosto nokalta vaiko laatikon alas ottaminen kummin on helpompi laitella kytkin kuntoon?
Kyselee R.
Otsikko: Vs: Kytkimen säätö?
Kirjoitti: Huikkoster - 16.11.2012, 06:59:29
Hieman riippuu työkaluista ja tiloista ja mistä tykkää mutta laatikon irroittamisen kannalla olisin. Kardaani, vaihdekeppi ja tukipalkki irti niin pääsee jo repimään lootaa. Tietty jos on moottorinosturi niin voi minimoida auton alla käytetyn ajan ottamalla moottorin pois mutta tämän kanssa on sitten neste-, letku- ja johtojumppaa enemmän.
Otsikko: Vs: Kytkimen säätö?
Kirjoitti: HembalanD - 16.11.2012, 07:16:42
Juu laatikko pois mieluumin näissä M4X laatikollisissa varsinkin, on niin keponen tuo laatikko. AW:n kanssa ottasin mielumin koneen, ei tarvitte lotrata öljyjen kanssa.