Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 700, 900 & S/V90 => Aiheen aloitti: AF574 - 15.11.2012, 20:14:41
-
Onkohan 700-sarjalaisen kytkin säädettävissä, neste käyttöinen ja irrottaapi aivan ylhäällä, sekä luistaa joskus vähän. Vai meneekö kytkinlevy vaihtoon?
Kyseleepi R.
-
Ei ole säädettävää mallia.
-
Tätä pelkäsinkin, kiitos lohduttavasta tiedosta... Ei kun harrastamaan, "vaikeemman" kautta.
-
varaudu vaihtamaan myös painelaakeri ja asetelma. ;)
-
Pienet lisäkysymykset.: Koneen nosto nokalta vaiko laatikon alas ottaminen kummin on helpompi laitella kytkin kuntoon?
Kyselee R.
-
Hieman riippuu työkaluista ja tiloista ja mistä tykkää mutta laatikon irroittamisen kannalla olisin. Kardaani, vaihdekeppi ja tukipalkki irti niin pääsee jo repimään lootaa. Tietty jos on moottorinosturi niin voi minimoida auton alla käytetyn ajan ottamalla moottorin pois mutta tämän kanssa on sitten neste-, letku- ja johtojumppaa enemmän.
-
Juu laatikko pois mieluumin näissä M4X laatikollisissa varsinkin, on niin keponen tuo laatikko. AW:n kanssa ottasin mielumin koneen, ei tarvitte lotrata öljyjen kanssa.