Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 850, V/S70 (vm.<-00), C70 (vm.<-05) => Aiheen aloitti: 850v10 - 15.02.2011, 17:35:53
-
mul on 850v10 vuosi mallia -95: Ensin pirusta meni akku ja sitten siitä meni laturi ja nyt on molemmat uusia. Mistähän vois seuraavaksi ehtiä vikaa?Akun varaus ei pysy kun noin reilun 12 tutia. Onko jotain sähkö laitetta tai jotain muuta joka jää päälle? Onko muilla kokemuksia vastaavasta tilanteesta? APUVA!!! :-\
-
mul on 850v10 vuosi mallia -95: Ensin pirusta meni akku ja sitten siitä meni laturi ja nyt on molemmat uusia. Mistähän vois seuraavaksi ehtiä vikaa?Akun varaus ei pysy kun noin reilun 12 tutia. Onko jotain sähkö laitetta tai jotain muuta joka jää päälle? Onko muilla kokemuksia vastaavasta tilanteesta? APUVA!!! :-\
laita autoon päävirtakytkin niin eipähän hukkaa virtoja minnekkään ::)
-
Se oli kova sana kun 240 sarja oli rautaa eli vuonna -78
-
laita autoon päävirtakytkin niin eipähän hukkaa virtoja minnekkään ::)
Ompa rakentavaa...
Kun ei nyt ole kytkentäkaaviota nenän edessä niin asiassa pääset kyllä ainakin jonnin verran eteenpäin kun avaat ensin jonkun oven lasin selällensä, suljet sitten kaikki ovet ja irroitat vaikkapa akun -kengän. Kytket tämän jälkeen akun kengän ja navan väliin virtakynän.
Jos siellä se virtavuoto on niin lamppu hehkuu kuin saunamiehen perse. Siitä sitten nyppimään sulakkeita irti ja kun lamppu sammuu niin tiedät missä piirissä se ylimääräinen kuluttaja on. Sen jälkeen on kaivaminen jo huomattavasti kohdistetumpaa.
-
Takaluukun valokatkaisijaa museossa veikattiin monesti akun purkajaksi ::)