Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi

Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => S60, V70 (vm.00-07), S80 (vm. -> 06), XC90 => Aiheen aloitti: temski - 17.11.2012, 15:03:07

Otsikko: 250A seoksen säätökäyrän mukautus
Kirjoitti: temski - 17.11.2012, 15:03:07
eli otsikon  mukainen vika tunnistettu. etummainen lambda vaihdettu ei vaikutusta eli vanha laitettu takaisin. obd testi näyttää deltaU-T1L1 MIN pitäisi olla 0.30 V mitattu 0.000 V onko kellään ollut samanlaista? vikavalo sammutettu oli poissa 1 päivan ja taas syttyi. voiko syy nyt kuitenkin olla vuodosta imu tai pakojärjestelmässä?
Otsikko: Vs: 250A seoksen säätökäyrän mukautus
Kirjoitti: temski - 17.11.2012, 15:25:16
niin auto on siis v70 vm.2001 170hv bensa
Otsikko: Vs: 250A seoksen säätökäyrän mukautus
Kirjoitti: Masked Jackal - 18.11.2012, 10:55:13
Eikös näistä mennyt noita ilmamassamittareita joka aiheutti tuon nimenomaisen mukautuvan lambdasäätelyn koodin?
Otsikko: Vs: 250A seoksen säätökäyrän mukautus
Kirjoitti: temski - 21.11.2012, 17:47:30
http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=2433.0     päteekö tuo ohje myös v70? jos ei niin onko jossain samanlaiset ohjeet 70:seen
Otsikko: Vs: 250A seoksen säätökäyrän mukautus
Kirjoitti: temski - 25.11.2012, 21:46:02
ilmamassamittarin putsasin ja taas pelaa :)