Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 700, 900 & S/V90 => Aiheen aloitti: raine - 18.11.2012, 20:49:29
-
Eli oireena alaväännön puuttuminen/tukkonen alapää.
Ja täyskaasukiihdytyksessä vetää huonommin entä kuin jos painaa pikkuhiljaa kaasua.
-760 manuaali ja 1983 vm-
-
Tarkista imuvuodot
-
imusarjan alta kuuluu kyllä aikamoinen suhina mut ei saa selvää mistä tulee. Huohotinputki on ainaki koneen kyljessä roikkuvaa mallia....kuuluiskohan sen alunperin mennä imupuolelle?
-
Tyhjäkäyntiä käy raskaasti (rynkyttää) ja haisee rikkaalle. Ja jos tyhjäkäyntiseosta kääntää laihemmalle niin huononee vaan.
Vaikuttaneekohan näihin asioihin tankin nostopumppu joka on rikki.
Ja montakohan johtoa kaasuläppäanturin liittimeen pitäs mennä.
-
Nostopumppu voi hyvin suurelta osin oll syyllisten listalla.
-
Jos joku autoon suunniteltu osa on rikki, voikohan sen toimimattomuus vaikuttaa mihinkään?
Autos toimii varmaan normaalisti jos tankki on täynnä.
-
Toki niinkin mutta en ymmärrä että jos se käy rikkaalla niin luulishan sen saavan bensaaki sillon.
-
No yleisin vika noissa on ilmamäärämittarissa jos ei imuvuotoja ole.
Huohotus menee alunperin ilmanputsariin, ENNEN immua. Ei niinkuin f-koneissa, immun jälkeen.
Käänsit joutokäyntiseosta laihemmalle mistä? Immun ruuvista vai?
Jos niin teit, se on ilmaruuvi, auki niin saa enemmän ilmaa ja päinvastoin.
Ei todellisuudessa pysty korjaamaan mitään vuodon tekemiä käyntihäikkiä.
Tässä tapauksessa mittaisin/vaihtaisin ruiskun lämpöanturin jos imm pelittää.
Kaasuläppäanturi antaa vain auki ja kiinni tiedon että laske siitä johdot.
-
Juu siitä imm ruuvista pyörittelin.
Suurin merkitys oli lukkopihteillä jotka puristin huohotinpönttöön menevään alipaineletkuun....sen jälkeen tyhjäkäynti tasaantui.
Tuon vuodon huomasin painetestillä....painetta kun työnsi niin sieltä imusarjan alta tuuli melkolailla.