Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 200 => Aiheen aloitti: exclusive - 23.11.2012, 20:26:02
-
Tossa meinasin mätänetistä yläpään tiivisteet volvoon ja huomasin että noihin myydään eri tiivistesarjaa. Eli mikä noissa on erona? muutakuin kymppi hinnassa. sopiiko tuo halvempi (B200F/E/ET) B200k moottoriin?
-
kannentiiviste on erilainen jos 2.3 litranen. ja 200k on kaasutin,tuo setti on ruiskuun.
-
kannentiiviste on erilainen jos 2.3 litranen. ja 200k on kaasutin,tuo setti on ruiskuun.
mutta siis 2 litrasen tiivisteissä ei mitään eroa, oli sitten kaasari tai ruisku?
-
mutta siis 2 litrasen tiivisteissä ei mitään eroa, oli sitten kaasari tai ruisku?
Imusarjan tiivisteissä ei välttämättä(?) ole vesikierrolle tiivistettä?
-
tossa kun kävin varaosaliikkeessä niin myyjä sanoi että tuo ruiskun imusarjan tiiviste on sama kun kaasari koneen..se pitää vaan kääntää..mutta tiedä sitten onko totta.
-
Imarin tiiviste myydään samana, ruiskuun asennettaessa siitä vaan leikataan turha pois..
Siitä ruiskun satsista puuttuu kaasarin tiivisteet, jos aiot vaikkapa kannen irroittaa niin se ruiskun sarja käy. Mutta älä kuitenkaan motonetista osta tuota satsia, ainakaan "merkillä" scantech. Kestää vähän aikaa ja sitten ei kestäkään. Oikeasta varaosapuljusta kunnon satsi mallia elring/victor reinz jne.
-
Imarin tiiviste myydään samana, ruiskuun asennettaessa siitä vaan leikataan turha pois..
Siitä ruiskun satsista puuttuu kaasarin tiivisteet, jos aiot vaikkapa kannen irroittaa niin se ruiskun sarja käy. Mutta älä kuitenkaan motonetista osta tuota satsia, ainakaan "merkillä" scantech. Kestää vähän aikaa ja sitten ei kestäkään. Oikeasta varaosapuljusta kunnon satsi mallia elring/victor reinz jne.
Kiitos tiedosta. Peruutanpa tuon tiivistesarjan tilauksesta :)
Muuten, tuosta elring kannentiivisteestä, myykö volvo noita alkuperäisosina? mulla on tossa yks saabin elring kansipahvi jossa saabin notulit..eli siis alkuperäisosa.