Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 850, V/S70 (vm.<-00), C70 (vm.<-05) => Aiheen aloitti: supa87 - 16.02.2011, 18:01:45
-
Sellanen ihme homma tällä kertaa ett aamulla töihin mentäessä ahdot karkas yli asteikon :O parin vedon verran koitin et mitä hemmettiä ja sit ei viittiny enää ettei mitää hajoo. Ja autohan on vakio eikä oo lastua tai vastaavaa viritystä. töistä lähin niin toimi taas normaalisti. konehuoneen puolella kaikki näytti ok. 414 vikakoodinhan se lykkäs sinne että ahtopaine korkea. Onko tämä nyt lopun alkua vai mikähän tässä vois olla kysees? :D
-
ei mitää hajua kellää? voisko se tcv temppuilla?
-
TCV voi kyllä temppuilla mutta vakio hukkaportti ei pysy niin tiukasti kiinni että vakio setupissa paineet nousis yli asteikon, pakopaine työntää luukun väkisin raolleen. Käyttäytyykö ahtomittari muuten ihan järkevästi? Tyhjäkäynnillä vetää 2/3 alipaineelle jne.
-
En oo mitää erikoista huomannu nyt mittaris et ihan normaalilta vaikuttais. Toi oli ensimmäinen kerta ku teki ton :o hukkaportin tankoo muistasin kiristäneeni kesällä hitusen mut se nyt olis näkyny jo ennemmin jos se siitä olis. voisko hukkaportti olla jäässä tjn?
-
En oo mitää erikoista huomannu nyt mittaris et ihan normaalilta vaikuttais. Toi oli ensimmäinen kerta ku teki ton :o hukkaportin tankoo muistasin kiristäneeni kesällä hitusen mut se nyt olis näkyny jo ennemmin jos se siitä olis. voisko hukkaportti olla jäässä tjn?
Vaikee kuvitella että jäätyis. 30sekunttia käynnistyksen jälkeen tyhjäkäyntiä niin pakopesään ei voi enää käsin koskea. Ruostunu se akselin läpivienti niinkin vois olla mutta aika epätodennäköistä.
-
Seuraillaan ny tilannetta että viriintyykö vielä ittestään :D