Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => S/V40 96-04 => Aiheen aloitti: tunnus - 04.12.2012, 22:26:02
-
Mahtaakohan jollakin olla selkeät neuvot moottorin vaihtoon ja haluisi jakaa sen täällä palstalla, ylä vai alakautta vanha pois, vetarit pois? jne.. vanha on irroiteltu johdoista ja muista kiinnikkeistä, imu ja pakosarjat irroitettu sekä vasemman puolen moottorin kannake, mutta se kytkinpaketti ei millään mahdu ilman vetareiden purkamista ja sitten mistä kohdasta vetarit avataan? Sähkönosturi on mutta ei monttua, auto kyllä puoli metriä ilmassa, alakautta lienee oikeampi suunta, yläkautta ei tunnu taipuvan..
Kiitos paljon!
-
Mikä se auto oli, minkä ikäinen, millaisella vaihteistolla ja millä moottorilla
jne. jne
Joku voi helpommin vastata, jos tietäisi, että mistä on kyse :)
-
V40 1,8... Vinkit ovat olleet tähän mennessä alakautta, vetareista löytynee laipat joista irtoavat, koko keulaa ei tarvinne purkaa?
Annetaanko"uudessa" padassa olla kaikki oheislaitteet, laturit, vesipumput, startti, pako- ja imusarjat ym kiinni? vai ahdistaako jonkin osan kohdalta?
-
keppivaihde on kyseessä vaikka kytkinpaketista olikin jo puhetta, ilman tuota moottori olisi jo irti..