Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Keskustelua Volvoista => Yleinen keskustelu => Aiheen aloitti: JSe - 06.12.2012, 17:19:22
-
Lomalla pohjoisessa Volvo 240 seisoi parkissa 5 päivää vaihtelevassa lämpötilassa -10 <-> -25.
Lähtöaamuna kun piti lähteä niin auto lähti nätisti käyntiin roikan perästä ja kävi muutaman sekunnin,
sammui ja sen jälkeen ei mitään, startti kyllä pyöritti konetta hyvin. Ei auttanut kun tilata hinuri paikalla,
pakkasta 25 niin ei kauaa pystynyt itse etsimään vikaa, seuraavana päivänä tuli korjaamolta diagnoosi, takimmainen äänenvaimennin umpijäässä, sulatettu ja tyhjennetty vedestä. Onko kenellekkään käynyt vastaavasti?
-
Moro
Eilen oli tarkotus käydä ajelemassa volvolla, -20c ja oli pari tuntia lohkolämppärissä, laiton käymään ryyppy päällä (B200K) kävi pihassa 5min ja sammui. No, kun ei tuossa bensamittari pelitä niin ei tiedä loppuko bensa vai jäätykö jostain. Mieleen tuli sun tapaus, kun putken päästä tulee vesitippoja, vaikka onkin normaalia bensa-autolle, mahtaisko mullakin olla änkkä jäässää V:> mutta huomenna hakea bensaa ja kokeilla jos sillä lähtis.
-
jos mallia 1986 ja kaasarikone, bensaletkua seuraa konehuoneessa, siellä jäätyy se pieni säiliö kaasuttimen alla, näin kävi omalle. Vedin bensaletkun suoraan pumpulta kaasarille, johan pelitti taasen.
-
Olen kuullut että muun merkin edustajalle olisi käynyt aivan sama.
-
Aikakin jokusessa skoda octaviassa ollu samaa vikaa ,korjattu poraamalla pönttöön pieni reikä :)