Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 700, 900 & S/V90 => Aiheen aloitti: _deeku_ - 27.12.2012, 20:25:20
-
elikkäs starttiasennossa auto lähtee käyntiin mutta kun virta avaimen päästää 2-asentoon niin auto sammuu.
vika tuli autoon parin viikon seisonnan seurauksena.
bensaa tulee, virtapuolella on uutta sytkäjohdot, tulpat, virranjakajan kansi+pyörijä.
ilmamäärämittarista on kulunut kontaktipintaa mutta olen jo siirtänyt piirilevyä ehjään kohtaan
auto on ollut b200et mutta nyt siihen on vaihdettu b230et alakerta, turbo, lastua jne..
uutta immiä saa myös tarjota, 035 tai 067 loppuista
hieman kuvaa alla konehuoneesta, joka on uudistunut kylläkin vielä lisää kuvien jälkeen
(http://i1294.photobucket.com/albums/b615/_deeku_/20120902_202215_zps13c8d089.jpg)
(http://i1294.photobucket.com/albums/b615/_deeku_/20120902_202201_zpsd3701c37.jpg)
-
Vahva veikkaukseni olisi virtalukonpohja.
-
Tai ruiskun rele. (Bensapumpun rele) 119
http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=618.0
-
Virtalukon pohja vaihdettu.. Tuon releen vois tarkistaa seuraavana
-
Enää ei edes yritä käymään ja kokeiltu myös bemarin imm:llä ja ei tapahdu mitään
-
Tuleeko suutintukkiin bensanpaine?
Jos tulee, aukeaako suuttimet? Kastuuko siis tulpat?
Jos bensa tulee tukkiin mutta suuttimet ei aukea niin--->suutinrele vialla.
Onko lämpöaikakytkimen töpsä kunnolla kiinni? Kannessa ihan takana, nelosimukanavan takapuolella.
-
Vika löytyi.. Imm rikkinäinen ja laittoi heti seoksen niin rikkaalle, että hajotti uudet tulpat.
Bemarin 026 imm on suoraan käypäinen tuon vakion tilalle ja rupesi toimimaan sillä ja uusilla tulpilla.
Boschin yttrium tulpat kestivät ajoa noin 100km ja sitten sippasivat.
Kiitos kaikille vinkeistä.