pienellä aavistuksella ongelman kimppuun joka oli kondenssivettä moottorinohjainyksiköiden "kammoissa".
Moro. Auto ei vieläkään käy ja tulikin mieleen että kun otin moottorinohjausyksiköstä molemmat "kammat" irti - niin vetikö moottori jotenkin niin jumitilaan, että se vaatii jonkin uudelleen sopeutuksen OBDn kautta käynnistyäkseen? Vieläkin herjaa Ajonvakautus vaatii huollon eikä suostu edes pientä käynnistyksen hörähdystä...Olet nyt jotain muuta saanut aikaiseksi, sillä "ajonvakautus vaatii huollon" ilmoitus ei estä auton käynnistymistä 8)
0x0100
BCM - Brake Control 0xE000
Communication between control units Communicational problems with ECM 0x0150
Control module communication Faulty communication
Stop (brake) lamp switch Signal outside its permitted range 0x6805
ECM Bosch EDC15C - Engine Control (Diesel) 0x9210
Boost pressure control 0x940A
Cruise Control 0xA03B
Brake position sensor 0xA500
Communication, Central Electronic Module (CEM) 0xA02B
CAN error 0xE000
Communication, control module for anti-lock brakes (ABS) 0xE003
Control module communication
Configuration fault 0xE000
CEM - Central Electronics (high)
Control module communication Faulty communication 0xE000
CM - Transmission Control
Control module communication Faulty communication
Takakontissa sulakkeet ok. Tänään testeri EI löytänyt moottorinohjausyksikköä..epäillään jotta onko johtosarjassa kaikki kohdillaan boxilta konehuoneen sulake/releboxiin??? Taitaapi tulla kallis keikka siniselle...Tarkista ensin