Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 200 => Aiheen aloitti: -SaPo- - 12.01.2013, 14:49:31
-
Moro, rupesin tuossa purkamaan volvon keulaa, lokarit rutussa, ja pitäis vaihtaa tai suoristaa, mutta miten koko keula purkaantuu?
Maski, lamput, sutarin moottorit yms tärkeät irroitin. ja ruuvit mielestäni irrotin jokapaikasta. Onko lamppujen alla pistehitsaukset, eli keulapelti ja lokarit kiinnitetty pistehitsauksin? kiitos jo eukäteen :hello:
-
Keulapelti ja lokarit pistehitsattu toisiinsa.
-
...uudemmissa. Vanhemmat on pultattu kasaan.
-
Joo sori jäi vuosimalli ilmottamatta, mutta tosiaan 88-vm ja pistehitseillähän se oli *tumppuun->
Entäs lokari, otin sen pitkän pulttirivin konehuoneesta irti ja sen lattaraudan etukulmasta. Onko se vielä oven läheltä jotenkin kiinni, ku hyvin tuntuis olevan vielä kiinni vaikka naamapelti on irti...
-
Joo sori jäi vuosimalli ilmottamatta, mutta tosiaan 88-vm ja pistehitseillähän se oli *tumppuun->
Entäs lokari, otin sen pitkän pulttirivin konehuoneesta irti ja sen lattaraudan etukulmasta. Onko se vielä oven läheltä jotenkin kiinni, ku hyvin tuntuis olevan vielä kiinni vaikka naamapelti on irti...
Oven puolelta vielä kahdella ruuvilla ja roiskeläpän luota kiinni myös.
-
Kiitos, eiköhän se nyt ala purkaantuun ;)