Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi

Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Korjaamo ja yleistekniikka => Lämmitys, Ilmastointi ja lisälämmittimet => Aiheen aloitti: kreator - 25.01.2013, 16:54:21

Otsikko: roikka suli
Kirjoitti: kreator - 25.01.2013, 16:54:21
Pein tänään 900:sta bensaa roikassa 2 tuntia ja roikka letku suli. Virta tuli suoraan päävirta raksa keskukselta, ei ampunu sulakkeita eikä vikavirtaa ja auto lämpes normaalisti mut roikka suli, ulkoisesti roikka letku ehjä muuten paitsi pää suli mikä työnnetään auton lohkolämmitin pistokkeeseen.
Liekkohän lohkolämmitin paskana vai mikä?
Ois varmaan palanu koko auto jos oisin koko päivän pitäny roikassa
Otsikko: Vs: roikka suli
Kirjoitti: puliukk0 - 25.01.2013, 16:58:07
Pein tänään 900:sta bensaa roikassa 2 tuntia ja roikka letku suli. Virta tuli suoraan päävirta raksa keskukselta, ei ampunu sulakkeita eikä vikavirtaa ja auto lämpes normaalisti mut roikka suli, ulkoisesti roikka letku ehjä muuten paitsi pää suli mikä työnnetään auton lohkolämmitin pistokkeeseen.
Liekkohän lohkolämmitin paskana vai mikä?
Ois varmaan palanu koko auto jos oisin koko päivän pitäny roikassa

Huono kontakti (pinnit irti auton päässä), tai lunta pistokkeessa. Yleisimmät viat...
Otsikko: Vs: roikka suli
Kirjoitti: TapioR - 25.01.2013, 17:00:29
Suolalla kerrostettu pistoke auton päässä saa juuri tuollaista aikaan...
Suolavesi johtaa hyvin sähköä.
Otsikko: Vs: roikka suli
Kirjoitti: Ari E - 25.01.2013, 18:45:36
taitaa olla enemmin huono kontakti mikä saanu aikaan valokaarta ja lämpöä  :buck2:
Otsikko: Vs: roikka suli
Kirjoitti: mikan - 26.01.2013, 13:10:40
Molemmat vaihtoehdot mainittu.

Huono kontakti siinä roikan auton puoleisessa päässä tai sitten suolapaskaa siellä pistokkeen sisällä!
Yhtä todennäköisiä molemmat!

Nimimerkillä koettu on!  :hello: