Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Korjaamo ja yleistekniikka => Lämmitys, Ilmastointi ja lisälämmittimet => Aiheen aloitti: kreator - 25.01.2013, 16:54:21
-
Pein tänään 900:sta bensaa roikassa 2 tuntia ja roikka letku suli. Virta tuli suoraan päävirta raksa keskukselta, ei ampunu sulakkeita eikä vikavirtaa ja auto lämpes normaalisti mut roikka suli, ulkoisesti roikka letku ehjä muuten paitsi pää suli mikä työnnetään auton lohkolämmitin pistokkeeseen.
Liekkohän lohkolämmitin paskana vai mikä?
Ois varmaan palanu koko auto jos oisin koko päivän pitäny roikassa
-
Pein tänään 900:sta bensaa roikassa 2 tuntia ja roikka letku suli. Virta tuli suoraan päävirta raksa keskukselta, ei ampunu sulakkeita eikä vikavirtaa ja auto lämpes normaalisti mut roikka suli, ulkoisesti roikka letku ehjä muuten paitsi pää suli mikä työnnetään auton lohkolämmitin pistokkeeseen.
Liekkohän lohkolämmitin paskana vai mikä?
Ois varmaan palanu koko auto jos oisin koko päivän pitäny roikassa
Huono kontakti (pinnit irti auton päässä), tai lunta pistokkeessa. Yleisimmät viat...
-
Suolalla kerrostettu pistoke auton päässä saa juuri tuollaista aikaan...
Suolavesi johtaa hyvin sähköä.
-
taitaa olla enemmin huono kontakti mikä saanu aikaan valokaarta ja lämpöä :buck2:
-
Molemmat vaihtoehdot mainittu.
Huono kontakti siinä roikan auton puoleisessa päässä tai sitten suolapaskaa siellä pistokkeen sisällä!
Yhtä todennäköisiä molemmat!
Nimimerkillä koettu on! :hello: